2023 júliusában a Nielsen adatai szerint a televíziós és kábeltelevíziós műsorok nézettsége az amerikai nézők körében először esett 50% alá, írja a Variety.
A streaming szolgáltatások, mint például a YouTube és a Netflix, a legmagasabb nézettséget könyvelhették el, a teljes amerikai tévénézés 38,7%-át. A tévézés júliusban enyhén, 0,2%-kal nőtt, a 18 év alatti nézők körében pedig figyelemre méltó, 4%-os emelkedés volt tapasztalható.
A kábeltévé részesedése 29,6%-ra csökkent, míg a televíziós műsoroké 3,6%-kal mérséklődött. Éves összehasonlításban mind a műsorszórás (-5,4%), mind a kábel (-12,5%) esetében csökkenés tapasztalható. A streaming platformok közül a YouTube állt az élen a teljes tévéhasználat 9,2%-ával, amelyet a Netflix követett 8,5%-kal és az Amazon Prime Video 3,4%-kal.
A hónap legtöbbet streamelt címei a Briliáns elmék volt a Netflixen és a Peacockon, valamint a Bluey a Disney+-on. Ezek együttesen 23 milliárd nézett percet tettek ki, ebből az előbbi közel 18 milliárdot. Tavaly júliusban a Stranger Things hasonló nézettségi adatokat produkált.