Bevált a számítás. A  Halálos iramban 9-et nagyszabású koncerten ünnepelték Amerika legnézettebb sporteseménye, a Super Bowl előtt, a közepén levetítették az előzetest is.

Nyilván ennek eredményeként is a csaknem négy perces klip egy nap alatt 440 millió kattintást ért el a közösségi médiában (YouTube, Twitter, Facebook). A  Halálos iramban 9 (Justin Lin) emellett 50 százalékkal nagyobb jegyelővételt produkált, mint az előz rész, a Halálos iramban 8. Magát a koncertet 12 millióan nézték livestreamen.

A RelishMix felmérése szerint a Super Bowlt követő 24 órában az Halálos iramban 9 rövid (félperces) és hosszú előzetese együttesen 110,9 millió kattintást ért el a közösségi médiában, ezzel az összes bemutatásra váró szuperprodukció beharangozóját fölényesen maga mögé utasította.