A véleményem szerint ez egy olyan film, amit a rejtélyességében lehet leginkább élvezni. A történet nagyjából feléig Fincher azt érzékelteti, hogy valami nincs rendben a férj (Ben Affleck) házasságában, és hogy nem ártatlan a felesége (Rosamund Pike) elrablásában/meggyilkolásában. A film ezen szakaszában a feleség sajnálható, de amikor jön a vágás, az ember megvilágosodik, hogy mi is a helyzet a házasságot illetően. Ezután a férjet kezdi kedvelni a néző, szurkol neki és ikertestvérének (Carrie Coon), hogy valahogy buktassák meg a nőt. Aztán egy hihetetlen, de amerikai módon úgymond legális gyilkossággal becsapva mindenkit a feleség hazatér a „szeretett” férjéhez, és rövid pórázon tartja, irányítja a férjét, mint minden egyes férfit az életében. Összegezve egy hihetetlen precizitással megrendezett remekmű, ahol a rendező szerintem a forgatókönyvből és a színészekből a maximumot hozta ki. Mindenféleképpen minden idők egyik legjobb rejtélyes drámafilmjeként lehet emlegetni.
A véleményem szerint ez egy olyan film, amit a rejtélyességében lehet leginkább élvezni. A történet nagyjából feléig Fincher azt érzékelteti, hogy valami nincs rendben a férj (Ben Affleck) házasságában, és hogy nem ártatlan a felesége (Rosamund Pike) elrablásában/meggyilkolásában. A film ezen szakaszában a feleség sajnálható, de amikor jön a vágás, az ember megvilágosodik, hogy mi is a helyzet a házasságot illetően. Ezután a férjet kezdi kedvelni a néző, szurkol neki és ikertestvérének (Carrie Coon), hogy valahogy buktassák meg a nőt. Aztán egy hihetetlen, de amerikai módon úgymond legális gyilkossággal becsapva mindenkit a feleség hazatér a „szeretett” férjéhez, és rövid pórázon tartja, irányítja a férjét, mint minden egyes férfit az életében. Összegezve egy hihetetlen precizitással megrendezett remekmű, ahol a rendező szerintem a forgatókönyvből és a színészekből a maximumot hozta ki. Mindenféleképpen minden idők egyik legjobb rejtélyes drámafilmjeként lehet emlegetni.