Olasz rajzfilmsorozat, amely a rajzoló és a belőle életre kelt vonalember, Menő Manó kalandjait mutatja be. A sorozat stílusa minimalista, fekete-fehér vonalrajzokra épül, a háttér pedig a főszereplő hangulatától függően változik. Az egyszerű, de kreatív vizuális megjelenítés és az értelmezhetetlen, mégis kifejező halandzsanyelv különleges hangulatot kölcsönöz a sorozatnak, melyben a humor gyakran az abszurd helyzetekből fakad. Menő Manó karaktere egyedi, hiszen néha dühös, néha vicces, sokszor dacos figuraként jelenik meg, akit a rajzoló fehér ceruzájával alakít. A sorozat hangját Carlo Bonomi kölcsönzi, a rendezés Osvaldo Cavandoli pedig játékos, ugyanakkor precíz, jól egyensúlyoz az egyszerűség és az élvezet között. Objektív értelemben a sorozat egyedi formanyelvet teremtett a rajzfilmek között, miközben szubjektíven is szórakoztató és emlékezetes marad. Elsősorban gyerekeknek, családoknak, de mindazoknak ajánlott, akik kedvelik a kreatív, humoros animációkat.
Olasz rajzfilmsorozat, amely a rajzoló és a belőle életre kelt vonalember, Menő Manó kalandjait mutatja be. A sorozat stílusa minimalista, fekete-fehér vonalrajzokra épül, a háttér pedig a főszereplő hangulatától függően változik. Az egyszerű, de kreatív vizuális megjelenítés és az értelmezhetetlen, mégis kifejező halandzsanyelv különleges hangulatot kölcsönöz a sorozatnak, melyben a humor gyakran az abszurd helyzetekből fakad. Menő Manó karaktere egyedi, hiszen néha dühös, néha vicces, sokszor dacos figuraként jelenik meg, akit a rajzoló fehér ceruzájával alakít. A sorozat hangját Carlo Bonomi kölcsönzi, a rendezés Osvaldo Cavandoli pedig játékos, ugyanakkor precíz, jól egyensúlyoz az egyszerűség és az élvezet között. Objektív értelemben a sorozat egyedi formanyelvet teremtett a rajzfilmek között, miközben szubjektíven is szórakoztató és emlékezetes marad. Elsősorban gyerekeknek, családoknak, de mindazoknak ajánlott, akik kedvelik a kreatív, humoros animációkat.