2017.04.15 13:52 Berto49 Olvasottság: <100x
0

Ez lenne a modern filmművészet?

Sikerült egy nap alatt végigszenvednem ezt a förmedvényt. Amennyiben ez a modern filmművészet, akkor köszönöm szépen, én nem kérek belőle. Teljesen életszerütlen történet, értelmetlen befejezéssel. (Olyan mindegy lett volna Joe-nak, hogy megdugja Seligman, bár a mutatott puha szerszámmal ez nem is ment volna, de ő puff!!! lelövi.

Az egyik poén az, hogy a pisztolyt maga mellett tartotta az ágyban, miután összerugdosva és lepisálva fetrengett az esőben és S. megszánva hazavitte.) Már a címből is lehetett tudni, hogy nem egy rózsaszín lányregény témájáról szól a film, de azért azt nem gondoltam, hogy egy szinte mindenre kiterjedő Krafft-Ebing illusztráció lesz, ugyanis néhány kivételtől eltekintve az összes szexuális aberráció akcióban látható. Leszbi szeretkezés, erektált pénisek, két eszméletlen méretű fekete is, lucskos vaginák, felláció premier planban, szadizmus, mazochizmus 40 római korbácsütéssel, stb. nem is folytatom.

Ez lenne a modern filmművészet?

A szereplőkről néhány megjegyzés: Lars von Trier kedvenc színésznője, Charlotte Gainsbourg úgy néz ki, mint egy már 100 éve az utcasarkon strichelő prosti, ocsmány, gusztustalan mellbimbójáról nem is beszélve, látván azokat a csöcsöket, a szex gondolatától is elmegy az ember kedve. Jerome alakítója Shia LaBeouf régi „kedvencem”, itt nem annyira hozta a bamba nézését, viszont megszokott módon a szája szinte állandóan tátva volt. Csodálkozom az eddig nagyon kedvelt Stellan Skarsgård-on, hogy szerepet vállalt ilyen – nem is tudom hogy minősítsem le – tákolmányban, remélem nem ő mutogatta a lankadt férfiasságát. Egy nagy tanulsága van a filmnek: Lars von Trier nálam indexre, tiltólistára került!

dráma

A középkorú nőre súlyos testi sérülésekkel talál rá a hazafelé tartó férfi. Felviszi a lakására és gondoskodik róla, a nő pedig fájdalmas őszinteséggel tárja elé... több»

0