Különös hangulatú magyar vígjáték, amely két férfi – Olivér és Ficskó – Lumnitzer nővérek álnéven publikált, kemény hangú étteremkritikáit és az emiatt bosszút forraló vendéglősök konspirációját állítja középpontba. A film stílusa vegyes műfaji kavalkád: társadalomkritikus szatírából, burleszkből, vígjátékból, romantikus-drámai elemekből építkezik, de sajnos a lendület hamar elveszik, a történet lelassul, gyakoriak a dramaturgiai bakik, és a hangulat is fáradt, avítt képet mutat. A karakterek karikatúraszerűek, a főszerepben Rudolf Péter és Alföldi Róbert alakítása rutinos, de sablonos és felületes, Hegyi Barbara mint bérgyilkos különösen kilóg a filmből. A forgatókönyv ötletes, de széteső, a rendezés régi megoldásokhoz nyúl vissza, ami a mai néző számára nehezen fogyasztható. Objektíven a film nem működik igazán, szubjektíven is főként azoknak ajánlott, akik kíváncsiak a magyar gasztroszatíra próbálkozásaira vagy Bacsó Péter utolsó korszakára.
Különös hangulatú magyar vígjáték, amely két férfi – Olivér és Ficskó – Lumnitzer nővérek álnéven publikált, kemény hangú étteremkritikáit és az emiatt bosszút forraló vendéglősök konspirációját állítja középpontba. A film stílusa vegyes műfaji kavalkád: társadalomkritikus szatírából, burleszkből, vígjátékból, romantikus-drámai elemekből építkezik, de sajnos a lendület hamar elveszik, a történet lelassul, gyakoriak a dramaturgiai bakik, és a hangulat is fáradt, avítt képet mutat. A karakterek karikatúraszerűek, a főszerepben Rudolf Péter és Alföldi Róbert alakítása rutinos, de sablonos és felületes, Hegyi Barbara mint bérgyilkos különösen kilóg a filmből. A forgatókönyv ötletes, de széteső, a rendezés régi megoldásokhoz nyúl vissza, ami a mai néző számára nehezen fogyasztható. Objektíven a film nem működik igazán, szubjektíven is főként azoknak ajánlott, akik kíváncsiak a magyar gasztroszatíra próbálkozásaira vagy Bacsó Péter utolsó korszakára.