Johannes Roberts rendezői székbe ültetése nagyszerű ötlet volt, Paul W. S. Anderson ezúttal csak producerként vett részt a munkálatokban.
Elsősorban a hangulaton érződik a rendezőváltás, talán Rodriguez mára már klasszikussá vált Terrorbolygójához tudnám hasonlítani. Iszonyú jók a zenei aláfestések, az atmoszféra nagyon el lett találva, és talán az eddigi feldolgozások közül ez áll a legközelebb a Capcom legendás játékához. Nagyon tetszett még, ahogy a cselekmény beúsztat egy-egy popslágert betétdalként, a rendőrörsre zenére bemasírozó zombifáklya például meglehetősen szürreálisra sikerült. Sokszor valóban ijesztő, a karakterek jól el lettek találva, egyetlen negatívuma, hogy túl sokmindent akartak belezsúfolni, és talán ennek köszönhető, hogy a főgonosz meglehetősen súlytalan, és a végső "bossfight" sem lett túlkomplikálva. Ettől eltekintve, nekem kifejezetten tetszett a stílusváltás, hangulatos film kerekedett belőle.
Johannes Roberts rendezői székbe ültetése nagyszerű ötlet volt, Paul W. S. Anderson ezúttal csak producerként vett részt a munkálatokban. Elsősorban a hangulaton érződik a rendezőváltás, talán Rodriguez mára már klasszikussá vált Terrorbolygójához tudnám hasonlítani. Iszonyú jók a zenei aláfestések, az atmoszféra nagyon el lett találva, és talán az eddigi feldolgozások közül ez áll a legközelebb a Capcom legendás játékához. Nagyon tetszett még, ahogy a cselekmény beúsztat egy-egy popslágert betétdalként, a rendőrörsre zenére bemasírozó zombifáklya például meglehetősen szürreálisra sikerült. Sokszor valóban ijesztő, a karakterek jól el lettek találva, egyetlen negatívuma, hogy túl sokmindent akartak belezsúfolni, és talán ennek köszönhető, hogy a főgonosz meglehetősen súlytalan, és a végső "bossfight" sem lett túlkomplikálva. Ettől eltekintve, nekem kifejezetten tetszett a stílusváltás, hangulatos film kerekedett belőle.