A hétköznapi, középkorú kisember története, aki átlagos házban él, átlagos munkát végez és átlagos családdal rendelkezik. Ilya Naishuller filmje meglepően kezdődik, mert a néző számára semmi rendkívüli nem tűnik fel. Az sem, hogy Hutch (Bob Odenkirk) fizikailag meglehetősen jó formában van, és önfegyelme is nagyon erős. Ez a betörésük alkalmával derül ki először. Később Hutch belekeveredik egy bunyóba egy városi buszon, melyben megdöbbentően jól áll helyt. Nála jóval fiatalabbakat intéz el, noha ő is megsérül. Az incidens azonban súlyos következményeket hoz: az orosz maffia egyik helyi szervezetének feje ered Hutch nyomába, mert az egyik támadó, akit elintézett, a saját fia volt. Elszabadulnak az indulatok, és megkezdődik a harc, melynek során kiderül, hogy Hutch korábban afféle kommandós revizor és bérgyilkos volt, és profizmusa korábbi munkájából ered. A film utolsó negyede akciók sokasága izgalmas jelenetekkel. Értékelésem erős négy csillag, mert jó a rendezés és Bob Odenkirk elképesztőt alakít.
A hétköznapi, középkorú kisember története, aki átlagos házban él, átlagos munkát végez és átlagos családdal rendelkezik. Ilya Naishuller filmje meglepően kezdődik, mert a néző számára semmi rendkívüli nem tűnik fel. Az sem, hogy Hutch (Bob Odenkirk) fizikailag meglehetősen jó formában van, és önfegyelme is nagyon erős. Ez a betörésük alkalmával derül ki először. Később Hutch belekeveredik egy bunyóba egy városi buszon, melyben megdöbbentően jól áll helyt. Nála jóval fiatalabbakat intéz el, noha ő is megsérül. Az incidens azonban súlyos következményeket hoz: az orosz maffia egyik helyi szervezetének feje ered Hutch nyomába, mert az egyik támadó, akit elintézett, a saját fia volt. Elszabadulnak az indulatok, és megkezdődik a harc, melynek során kiderül, hogy Hutch korábban afféle kommandós revizor és bérgyilkos volt, és profizmusa korábbi munkájából ered. A film utolsó negyede akciók sokasága izgalmas jelenetekkel. Értékelésem erős négy csillag, mert jó a rendezés és Bob Odenkirk elképesztőt alakít.