Disztópikus krimi-thriller, amelyben az amerikai kormány egy különleges jelet tervez bevezetni, ami minden bűnözést lehetetlenné tenne, miközben néhány bűnöző igyekszik végrehajtani az utolsó nagy rablást. A film sötét, feszültséggel teli hangulatot próbál teremteni, de a stílus inkább egyhangú és semleges. A cselekmény elnyújtott, tele logikai hibákkal és klisékkel, a karakterek semmilyenek, kevéssé szerethetőek, gyakran idegesítőek. Édgar Ramírez főszerepe fásult, Anna Brewster és Michael Pitt sem emelnek a színvonalon, pedig Pitt energikus ripacskodása néha szórakoztató. A forgatókönyv következetlen, sok az üresjárat, a rendezés unalmas és vontatott. Objektíven nézve a film kísérlet egy akcióval teli társadalomkritikára, szubjektíven viszont a nézhetőséget is alulmúlja, inkább bosszantó, mint szórakoztató élmény. Célközönsége az akció- és heist-filmek rajongói, de számukra is csalódás lehet.
Disztópikus krimi-thriller, amelyben az amerikai kormány egy különleges jelet tervez bevezetni, ami minden bűnözést lehetetlenné tenne, miközben néhány bűnöző igyekszik végrehajtani az utolsó nagy rablást. A film sötét, feszültséggel teli hangulatot próbál teremteni, de a stílus inkább egyhangú és semleges. A cselekmény elnyújtott, tele logikai hibákkal és klisékkel, a karakterek semmilyenek, kevéssé szerethetőek, gyakran idegesítőek. Édgar Ramírez főszerepe fásult, Anna Brewster és Michael Pitt sem emelnek a színvonalon, pedig Pitt energikus ripacskodása néha szórakoztató. A forgatókönyv következetlen, sok az üresjárat, a rendezés unalmas és vontatott. Objektíven nézve a film kísérlet egy akcióval teli társadalomkritikára, szubjektíven viszont a nézhetőséget is alulmúlja, inkább bosszantó, mint szórakoztató élmény. Célközönsége az akció- és heist-filmek rajongói, de számukra is csalódás lehet.