Úgy vélem, a legtöbben a Szkiton Produkció Zolija és Krisztije miatt akadtunk a filmre. Sajnos ugyanaz a gondom a filmmel, mint a Szkitonnal is mostanság – elfáradt, ismétli önmagát, erőltetetté vált, így unalmas. Kezdeti felütésnek jó volt a fásult értelmiségi és az egyszerű taxis haver páros megfigyelősdije. De nem szaporítom a szót, mert örülök, hogy végre vége a filmnek... Meg aztán sokat mondani sem tudnék a sztoriról. Egy ún. sokkterápiát hajtanak végre egy depressziós lányon (aki mellesleg borzalmas színész), ami természetesen nem sül el jól. A műfaj a vígjáték, az abszurd és a romantika között lavíroz, de a gyenge karakterek és a silány színészi játék harmadosztályúra húzza le még Trokán Pétert is, kb. a fia szintjére. Nem meglepő, hogy ehhez fel tudtak nőni Zoliék. És ez kritika... Nem ajánlom!
Úgy vélem, a legtöbben a Szkiton Produkció Zolija és Krisztije miatt akadtunk a filmre. Sajnos ugyanaz a gondom a filmmel, mint a Szkitonnal is mostanság – elfáradt, ismétli önmagát, erőltetetté vált, így unalmas. Kezdeti felütésnek jó volt a fásult értelmiségi és az egyszerű taxis haver páros megfigyelősdije. De nem szaporítom a szót, mert örülök, hogy végre vége a filmnek... Meg aztán sokat mondani sem tudnék a sztoriról. Egy ún. sokkterápiát hajtanak végre egy depressziós lányon (aki mellesleg borzalmas színész), ami természetesen nem sül el jól. A műfaj a vígjáték, az abszurd és a romantika között lavíroz, de a gyenge karakterek és a silány színészi játék harmadosztályúra húzza le még Trokán Pétert is, kb. a fia szintjére. Nem meglepő, hogy ehhez fel tudtak nőni Zoliék. És ez kritika... Nem ajánlom!