A berendezés szétverése valahogyan nagyon viccesnek hat, Paganini, a nagy gengszter, a pszichopatológus és a jó öreg „Jeremiás” pedig olyan karakterek, amelyek nem találhatóak meg minden Bud Spencer és Terence Hill filmben. Minden egyes jelenete kulturális jelentőséggel bír, az egyik legjobb „Ne rázd meg a Pofonfát!” műfajú film. A piros autó, a sör-virsli-verseny, a poénok, az eget rengető Bud Spencer és Terence Hillkedés, vagyis minden kifejezetten élvezhetővé teszi a filmet. A sztorija majdnem olyan jó, mint a karakterek.
A berendezés szétverése valahogyan nagyon viccesnek hat, Paganini, a nagy gengszter, a pszichopatológus és a jó öreg „Jeremiás” pedig olyan karakterek, amelyek nem találhatóak meg minden Bud Spencer és Terence Hill filmben. Minden egyes jelenete kulturális jelentőséggel bír, az egyik legjobb „Ne rázd meg a Pofonfát!” műfajú film. A piros autó, a sör-virsli-verseny, a poénok, az eget rengető Bud Spencer és Terence Hillkedés, vagyis minden kifejezetten élvezhetővé teszi a filmet. A sztorija majdnem olyan jó, mint a karakterek.