Mély, erős, nyomokban sötét dráma, mely igaz történet alapjából fakad. Jó néhányszor megnéztem már, a valós történet vonzott itt is, de a szereplőgárda még inkább, hogyan is tudják megugrani a két birkózó karakterét. A pszichopata, gyilkos du Pont-ot alakító Steve Carell iszonyatmód át tudott szellemülni, és még inkább a Mark Schulz-ot alakító "táncosfiú". Mindketten mélyen ragaszkodnak egy álomhoz, megvalósításához. Emez a családi elvárásoknak beskatulyázott életét igyekszik megfelelően élni, de őt inkább a birkózás és beteges hazaszeretete vonzza, és ez nem igazán tetszetős "anyunak". Hamar lekerül az anyai csecsről... semmibe veszi az érdeklődési körét, ami valljuk be, nem az ő műfaja, de mégis a sportág edző császárának képzeli magát full amatőrként, csak mert "van itt pénz lóvéra"... Mark, ahogyan du Pont is... valaki árnyékában él (bátyja), és az előrejutás, tökéletes kivitelezés, céljuk elérése nekik nem jár(hat) ki. Az egymásra találás megkísérlése, ezt egymás támaszainak érezve, hamarosan züllésbe, hanyagságba, haragba, gyűlöletbe csap át, és ebből fakadóan a céltól elesnek, kihat ama féltékeny "pénzes kar" a báty irányába... a végkifejlet elkerülhetetlen téboly és gyilkosság. Bár nyomasztó és olykor félelmet keltő, de mégis magával ragadó a látványvilág és a zene.
Mély, erős, nyomokban sötét dráma, mely igaz történet alapjából fakad. Jó néhányszor megnéztem már, a valós történet vonzott itt is, de a szereplőgárda még inkább, hogyan is tudják megugrani a két birkózó karakterét. A pszichopata, gyilkos du Pont-ot alakító Steve Carell iszonyatmód át tudott szellemülni, és még inkább a Mark Schulz-ot alakító "táncosfiú". Mindketten mélyen ragaszkodnak egy álomhoz, megvalósításához. Emez a családi elvárásoknak beskatulyázott életét igyekszik megfelelően élni, de őt inkább a birkózás és beteges hazaszeretete vonzza, és ez nem igazán tetszetős "anyunak". Hamar lekerül az anyai csecsről... semmibe veszi az érdeklődési körét, ami valljuk be, nem az ő műfaja, de mégis a sportág edző császárának képzeli magát full amatőrként, csak mert "van itt pénz lóvéra"... Mark, ahogyan du Pont is... valaki árnyékában él (bátyja), és az előrejutás, tökéletes kivitelezés, céljuk elérése nekik nem jár(hat) ki. Az egymásra találás megkísérlése, ezt egymás támaszainak érezve, hamarosan züllésbe, hanyagságba, haragba, gyűlöletbe csap át, és ebből fakadóan a céltól elesnek, kihat ama féltékeny "pénzes kar" a báty irányába... a végkifejlet elkerülhetetlen téboly és gyilkosság. Bár nyomasztó és olykor félelmet keltő, de mégis magával ragadó a látványvilág és a zene.