Kicsit kiszámítható, de azért nem annyira rossz. Szeretem az olyan filmeket, amelyek a legvégéig találgatásra késztetnek, és tévedek. Ez nem tartozik ezek közé. Mindkét film, amelyet Winona Ryder az elmúlt hét évben készített, rejtett gyöngyszem, és bár a „Gone in the Night” visszafogott thriller, mégis eredeti, lenyűgöző, jó tempójú és szépen eljátszott. A tökéletlen házaspár, Ryder és John Gallagher Jr. dupla foglalást kap egy hegyi Airbnb-kabinban, ahonnan Gallagher eltűnik, nyilván Tjuval. Néhány lyuk ellenére a forgatókönyv (a társíróktól, Matthew Derbytől és Eli Horowitz debütáló rendezőtől) okosan vágja le az idővonalakat, hogy a kielégítően (ha nem észbontóan) fordulatos történetét rétegezze. Egyszerűen úgy érzem, hogy a sztori nem igazán volt ott, az ütemezés is furcsa volt. Nálam jó volt, de lehet, hogy akár NEKTEK is tetszhet. Jó cucc, nézzétek meg bátran.
Kicsit kiszámítható, de azért nem annyira rossz. Szeretem az olyan filmeket, amelyek a legvégéig találgatásra késztetnek, és tévedek. Ez nem tartozik ezek közé. Mindkét film, amelyet Winona Ryder az elmúlt hét évben készített, rejtett gyöngyszem, és bár a „Gone in the Night” visszafogott thriller, mégis eredeti, lenyűgöző, jó tempójú és szépen eljátszott. A tökéletlen házaspár, Ryder és John Gallagher Jr. dupla foglalást kap egy hegyi Airbnb-kabinban, ahonnan Gallagher eltűnik, nyilván Tjuval. Néhány lyuk ellenére a forgatókönyv (a társíróktól, Matthew Derbytől és Eli Horowitz debütáló rendezőtől) okosan vágja le az idővonalakat, hogy a kielégítően (ha nem észbontóan) fordulatos történetét rétegezze. Egyszerűen úgy érzem, hogy a sztori nem igazán volt ott, az ütemezés is furcsa volt. Nálam jó volt, de lehet, hogy akár NEKTEK is tetszhet. Jó cucc, nézzétek meg bátran.