Tolonganak a világmárkák, hogy a Bond 25-ben hirdethessenek A kép forrása: Mirror

Már készül a 25-ik James Bond film, amelyben a rajongók nagy valószínűséggel utoljára láthatják majd Daniel Craiget ebben a szerepben.

A brit Mirror magazin pedig utánajárt néhány érdekes információnak a film készületeivel kapcsolatban. Őfelsége titkos ügynöke mindig is a lehető legpazarabb ellátásban és felszerelésben részesül, hogy a küldetését valóban ne akadályozhassa meg semmi sem. Ehhez fűződően a lap nyilvánosságra hozta, milyen összegekben is állapodtak meg a piacvezető világmárkák, hogy termékeik szerepelhessenek a legújabb Bond filmben.

Annyi bizonyos, hogy a filmben újra feltűnnek majd a Heineken, a Bollinger, az Omega, és az Aston Martin termékei. Ez utóbbi ráadásul a legújabb Rapide E modelljével, amely teljesen elektromos motormeghajtású, így Bond környezettudatosan menti meg majd a világot.

Eddig összesen közel 75 millió angol font értékű megállapodásokat kötöttek az alkotók a különböző szponzorokkal, amelyek közül 10 milliós tételt fizetett ki a Heineken sörgyártó. „Bárhogy is nézzük, szeretjük vagy sem, a Heineken befektetése nélkül többek között nem készülhetett volna el a film” - nyilatkozta maga Daniel Craig a Vanity Fairnek.

Bond 25 készületei tehát javában zajlanak már, a nézőknek azonban még egy évet kell várniuk, hogy a film a jövő évben, április elején a mozikba kerüljön.