Emily Blunt (galériánkban) úgy tűnik, határozottan ellenzi, hogy az algoritmusok alapján hozzanak meg bármilyen döntést Hollywoodban.

Blunt és Ryan Gosling legújabb filmjük, A kaszkadőr promója kapcsán fejtette ki a véleményét a Vanity Fair Italy címlap sztorijában azzal kapcsolatban, mit gondolnak arról, hogy manapság egyre több hollywoodi döntés születik algoritmusok alapján, amelyek jó eséllyel az olyan filmek megjelenésének is gátat szabnának, mint az Oppenheimer, amelyben történetesen nincs akció, korhatáros besorolású és három órás játékidővel rendelkezik.

“Utálom ezt a kib*szott szót, elnézést a káromkodásért! Hogy lehet ezt művészettel és tartalommal társítani? Hogyan hagyhatjuk, hogy ez határozza meg, mi lesz sikeres, és mi nem?” - mondta a színésznő.

“Szerepeltem egy három órás filmben, ami egy fizikusról szól, amit az algoritmusok valószínűleg nem fogadtak volna el. Remélem, hogy az Oppenheimert és a hasonló projekteket nem tekintjük anomáliának, hogy abbahagyjuk a kreatív tapasztalatok grafikonokra való lefordítását” - tette hozzá Blunt.

“Egy algoritmust nem lehet legyőzni a munkájában. És ez paradox módon arra kényszerít, hogy emberibb legyek, hogy olyan 'kézzel készített' projekteket válasszak, mint A kaszkadőr, amely személyes tapasztalatokon, a mi lábnyomainkon és történeteinken alapul, amelyeket a karakterekbe öntöttünk” - mondta Gosling.

Nemrégiben egyébként maga a nagysikerű Lovagregény rendezője, Brian Helgeland is elárulta, hogy annak idején épp a Netflix algoritmusa kaszálta el a folytatást, amelyről ITT írtunk.

Nem mellékesen Emily Bluntot Oscar-díjra jelölték az Oppenherimeben nyújtott alakításáért a legjobb női mellékszereplőnek járó kategóriában, A kaszkadőr pedig május másodikán érkezik a mozikba.

akció | dráma | vígjáték

Colt Seavers (Ryan Gosling) egy öregedő, lecsúszott kaszkadőr, aki kétségbeesetten kapaszkodik az iparágban eltöltött sikeres éveibe. Most úgy tűnik, új esélyt kap, amikor... több»