Eddig nem voltam óriási rajongója Tarantinónak, eme alkotás viszont azzá tett. Még a
bátyám ajánlotta a nagy mester műveit, így a Ponyvaregény után ezt is megtekintettem. Nem csalódtam, Tarantino meghagyva a már bevált alapanyagokat (visszatérő színészek, kidolgozott párbeszédek, stb) egy kicsit visszavett a tempóból, ami sokaknak unalmasságot jelenthetett. Számomra egyáltalán nem vontatott a film, tény kicsit lassan indul be, de amikor beindul, akkor Tarantinóról le kerül a szájkosár: a meglévő összes művért ráloccsantja a kamerára, a szereplőket megkéri, hogy nyírják ki
egymást, szóval ahogy azt már megszokhattuk. De nem áll meg ennyinél, felkéri Ennio
Morriconét, hogy tegye még feszkóssabbá a filmet. Nem bántuk meg: király zene lett.
Viszont a céltudatos rendezés, a remek forgatókönyv, és a kiváló zene mellett meg kell
említeni a szereplőket: ugye Jackson, Madsen, Roth, stb, ezek mind remekül funkcionálnak a filmben. Számomra egy hatalmas piros pont ez a film, úgy hogy jár neki a 10 csillag.
Eddig nem voltam óriási rajongója Tarantinónak, eme alkotás viszont azzá tett. Még a bátyám ajánlotta a nagy mester műveit, így a Ponyvaregény után ezt is megtekintettem. Nem csalódtam, Tarantino meghagyva a már bevált alapanyagokat (visszatérő színészek, kidolgozott párbeszédek, stb) egy kicsit visszavett a tempóból, ami sokaknak unalmasságot jelenthetett. Számomra egyáltalán nem vontatott a film, tény kicsit lassan indul be, de amikor beindul, akkor Tarantinóról le kerül a szájkosár: a meglévő összes művért ráloccsantja a kamerára, a szereplőket megkéri, hogy nyírják ki egymást, szóval ahogy azt már megszokhattuk. De nem áll meg ennyinél, felkéri Ennio Morriconét, hogy tegye még feszkóssabbá a filmet. Nem bántuk meg: király zene lett. Viszont a céltudatos rendezés, a remek forgatókönyv, és a kiváló zene mellett meg kell említeni a szereplőket: ugye Jackson, Madsen, Roth, stb, ezek mind remekül funkcionálnak a filmben. Számomra egy hatalmas piros pont ez a film, úgy hogy jár neki a 10 csillag.