Talán inkább egy fényképalbum. Évszázadnyi emlékezet. Érdekes keverése az archív felvételeknek és a filmnek. A montázsokon – direkt – látható, hogy a szereplő nincsen ott, de a karaktere ott volt. Legelőször a Vígszínház egy régebbi darabja, az Össztánc ugrott be a filmről. Ahogyan a Vígszínház oldalán írják: „Korok változnak, évtizedek sűrűsödnek be a színpadon; és a táncterem zárt világába minduntalan betör a történelem.” Fekete Ibolya mozijában persze nem az ország, hanem egy család életét követhetjük a történelmen és a família erős asszonyának költözködésein keresztül. 92 éve alatt huszonhétszer költözött. Akkor és oda, amikor és ahová a sors vagy a helyzet kergette. Mint cseppben a tenger, úgy látható az életeken keresztül a magyar történelem. Remek színészek, erős alakítások. Érdekes rendezés, és nagyszerű fényképezés. Megható, felkavaró és elgondolkodtató dráma. Ajánlom!
Talán inkább egy fényképalbum. Évszázadnyi emlékezet. Érdekes keverése az archív felvételeknek és a filmnek. A montázsokon – direkt – látható, hogy a szereplő nincsen ott, de a karaktere ott volt. Legelőször a Vígszínház egy régebbi darabja, az Össztánc ugrott be a filmről. Ahogyan a Vígszínház oldalán írják: „Korok változnak, évtizedek sűrűsödnek be a színpadon; és a táncterem zárt világába minduntalan betör a történelem.” Fekete Ibolya mozijában persze nem az ország, hanem egy család életét követhetjük a történelmen és a família erős asszonyának költözködésein keresztül. 92 éve alatt huszonhétszer költözött. Akkor és oda, amikor és ahová a sors vagy a helyzet kergette. Mint cseppben a tenger, úgy látható az életeken keresztül a magyar történelem. Remek színészek, erős alakítások. Érdekes rendezés, és nagyszerű fényképezés. Megható, felkavaró és elgondolkodtató dráma. Ajánlom!