Wes Anderson különleges stop-motion animációja, amely egy disztópikus jövőbeli Japánban játszódik, ahol a korrupt vezetés a kutyákat egy szemétszigetre száműzi, s csak egy bátor kisfiú indul megkeresni elveszett kedvencét. A film stílusa erősen Andersonra jellemző: precíz, vizuálisan lenyűgöző, japán motívumokban gazdag, ráadásul finom fekete humorral és groteszk részletekkel átszőtt, egyszerre szatirikus és megható hangulatot teremt. A cselekmény sablonos utazós kaland, de a karakterek – főleg a nagyszívű, rühes kutyák – szerethetők, néhol önironikusak, a főbb szereplők (Cranston, Norton, Murray, Goldblum) hangjátéka kifejezetten kiemelkedő. A forgatókönyv ugyan csapongó, túl sok témát próbál megragadni, de a rendezés rendkívül ötletes, képi humora és a világépítés zseniális. Objektíven nézve komplex, vizuálisan innovatív, de túlzottan művészies, szubjektíven szívmelengető kutyakedvelőknek, animáció- és Anderson-rajongóknak.
Wes Anderson különleges stop-motion animációja, amely egy disztópikus jövőbeli Japánban játszódik, ahol a korrupt vezetés a kutyákat egy szemétszigetre száműzi, s csak egy bátor kisfiú indul megkeresni elveszett kedvencét. A film stílusa erősen Andersonra jellemző: precíz, vizuálisan lenyűgöző, japán motívumokban gazdag, ráadásul finom fekete humorral és groteszk részletekkel átszőtt, egyszerre szatirikus és megható hangulatot teremt. A cselekmény sablonos utazós kaland, de a karakterek – főleg a nagyszívű, rühes kutyák – szerethetők, néhol önironikusak, a főbb szereplők (Cranston, Norton, Murray, Goldblum) hangjátéka kifejezetten kiemelkedő. A forgatókönyv ugyan csapongó, túl sok témát próbál megragadni, de a rendezés rendkívül ötletes, képi humora és a világépítés zseniális. Objektíven nézve komplex, vizuálisan innovatív, de túlzottan művészies, szubjektíven szívmelengető kutyakedvelőknek, animáció- és Anderson-rajongóknak.