Az Elrabolva óta "divatba" jött az egyszemélyes hadseregként, mindenkivel leszámoló veterán, és újfent lehetőséget adott a rég elfeledett akciófilmek gatyába rázására. Az egyértelmű, hogy olyan akciósztárokat már nem fog kitermelni a filmes világ, mint fénykorában, de egy kaszkadőrök által összeállított velős harcjelenet mindig alkalmas arra, hogy kikapcsolja az agyam. Már pedig egy ilyen modern akciófilm, mint a Tyler Rake, az Elrabolva (csak az első) vagy a John Wick kizárólag ebből a célból készült. A szokásos tragikus élettörténet, motiváció nélküli, magányos, kiégett karakterábrázolás után érkezik a tömény, vég nélküli, már-már megcsömörlést okozó akciójelenetek tömkelege. De ez egy ilyen film, erről szól. Nem kell dráma, nem díjakra hajtanak, hanem nézettségre. Azt, aminek készült, azt kisujjból hozza, többet ne nagyon várjunk tőle, nem csak művészfilmekből és drámákból áll a filmművészeti.
Az Elrabolva óta "divatba" jött az egyszemélyes hadseregként, mindenkivel leszámoló veterán, és újfent lehetőséget adott a rég elfeledett akciófilmek gatyába rázására. Az egyértelmű, hogy olyan akciósztárokat már nem fog kitermelni a filmes világ, mint fénykorában, de egy kaszkadőrök által összeállított velős harcjelenet mindig alkalmas arra, hogy kikapcsolja az agyam. Már pedig egy ilyen modern akciófilm, mint a Tyler Rake, az Elrabolva (csak az első) vagy a John Wick kizárólag ebből a célból készült. A szokásos tragikus élettörténet, motiváció nélküli, magányos, kiégett karakterábrázolás után érkezik a tömény, vég nélküli, már-már megcsömörlést okozó akciójelenetek tömkelege. De ez egy ilyen film, erről szól. Nem kell dráma, nem díjakra hajtanak, hanem nézettségre. Azt, aminek készült, azt kisujjból hozza, többet ne nagyon várjunk tőle, nem csak művészfilmekből és drámákból áll a filmművészeti.