Tipikus, alpári poénokra és szexuális utalásokra épülő amerikai tinivígjáték, amelyben egy négy év kóma után ébredő fiú próbálja visszaszerezni volt barátnőjét, aki időközben a Playboy „Miss March”-ja lett. A film stílusa harsány, szinte minden poén a végletekig túlpörgetett, a hangulat ennek megfelelően szándékoltan bolondos, de gyakran túllő a célon és zavarba ejtően közönséges. A cselekmény kiszámítható, klisés road movie-elemeken és sorozatos kínos helyzetkomikumokon alapul; a karakterek egydimenziósak, a főszereplők (Zach Cregger, Trevor Moore) hitelesen, de nagyon szűk eszköztárral tálalják az egyszerű figurákat, a mellékszereplők inkább töltelékek. A forgatókönyv fordulatokban és ötletességben szegény, az elsőfilmes rendezők inkább csak a tartalmasabb filmek hatásait próbálják utánozni. Objektíven nézve a film műfaji közhely, szubjektíven inkább középiskolás, fiatal közönségnek lehet laza esti szórakozás, de még számukra is vitatható, mennyire szórakoztató.
Tipikus, alpári poénokra és szexuális utalásokra épülő amerikai tinivígjáték, amelyben egy négy év kóma után ébredő fiú próbálja visszaszerezni volt barátnőjét, aki időközben a Playboy „Miss March”-ja lett. A film stílusa harsány, szinte minden poén a végletekig túlpörgetett, a hangulat ennek megfelelően szándékoltan bolondos, de gyakran túllő a célon és zavarba ejtően közönséges. A cselekmény kiszámítható, klisés road movie-elemeken és sorozatos kínos helyzetkomikumokon alapul; a karakterek egydimenziósak, a főszereplők (Zach Cregger, Trevor Moore) hitelesen, de nagyon szűk eszköztárral tálalják az egyszerű figurákat, a mellékszereplők inkább töltelékek. A forgatókönyv fordulatokban és ötletességben szegény, az elsőfilmes rendezők inkább csak a tartalmasabb filmek hatásait próbálják utánozni. Objektíven nézve a film műfaji közhely, szubjektíven inkább középiskolás, fiatal közönségnek lehet laza esti szórakozás, de még számukra is vitatható, mennyire szórakoztató.