Egy vérbeli, neonfényes akcióthriller, amelyben Mary Elizabeth Winstead kemény, halálos bérgyilkosként küzd az utolsó napján Tokió alvilágában, miután megmérgezik. A film stílusa japán neo-noir elemekkel és intenzív akciójelenetekkel operál, a látványvilág sötét, hangulatos, de helyenként túlságosan klisés. A cselekmény alapja bosszútörténet, kiszámítható fordulatokkal, mégis lendületes tempóval; a karakterek közül Kate viszi a hátán a filmet, miközben fejlődik kapcsolatában a tinédzser Anival, a mellékszereplők (különösen Woody Harrelson) inkább halványak. Winstead színészi játéka meggyőző, hiteles, a dinamikus közelharcok jól állnak neki, de a forgatókönyv kevés újdonságot kínál, dramaturgiai hiányosságai és közepes CGI jelenetek gyengítik az összképet. Rendezése biztos kezű, de a japán kultúra főként csak háttérként jelenik meg. Azoknak ajánlott, akik gyors, látványos és egyszerű akciófilmet keresnek, különösen a női főszereplős bosszúmozik kedvelőinek.
Egy vérbeli, neonfényes akcióthriller, amelyben Mary Elizabeth Winstead kemény, halálos bérgyilkosként küzd az utolsó napján Tokió alvilágában, miután megmérgezik. A film stílusa japán neo-noir elemekkel és intenzív akciójelenetekkel operál, a látványvilág sötét, hangulatos, de helyenként túlságosan klisés. A cselekmény alapja bosszútörténet, kiszámítható fordulatokkal, mégis lendületes tempóval; a karakterek közül Kate viszi a hátán a filmet, miközben fejlődik kapcsolatában a tinédzser Anival, a mellékszereplők (különösen Woody Harrelson) inkább halványak. Winstead színészi játéka meggyőző, hiteles, a dinamikus közelharcok jól állnak neki, de a forgatókönyv kevés újdonságot kínál, dramaturgiai hiányosságai és közepes CGI jelenetek gyengítik az összképet. Rendezése biztos kezű, de a japán kultúra főként csak háttérként jelenik meg. Azoknak ajánlott, akik gyors, látványos és egyszerű akciófilmet keresnek, különösen a női főszereplős bosszúmozik kedvelőinek.