Michael Bay úgy tűnik, visszafejlődött. Megcsinálta a legunalmas, legátlagosabb, legsz*rabbul megvágott, és felvett autós üldözést, amiben végig ugyanaz történik, és a hiteltelen és sablonos karaktereink olyan dolgokat csinálnak, amiktől a hasamat fogtam a röhögéstől. A 2015-ös Mad Max szintén autós üldözésről szólt az elejétől a végéig, de ott extra elemet tettek bele: póznás emberek, robbanások, motorosok, éjszaka, sziklás helyszín, közelharcok, homokvihar, kisautók, nagyautók, gitáros autó. Az üldözés folyamatosan eszkalálódott. A Rohammentőben végig ugyanaz történik, még a legkevesebb dolgot sem sikerült beletenni, amiben azt látná az ember, hogy gondolkoztak volna. A Transformers-filmek borzasztók, de a harci jelenetek még ott is hihetetlen látványosak és összetettek. Itt semmi ilyesmi sincs, csak az Elrabolva 3-ból ismert, "egy másodperc alatt háromszor váltunk kameraállást" operatőri munka. Ha álmos vagy, a film ideális lehet. Meglepni biztos nem fog.
Michael Bay úgy tűnik, visszafejlődött. Megcsinálta a legunalmas, legátlagosabb, legsz*rabbul megvágott, és felvett autós üldözést, amiben végig ugyanaz történik, és a hiteltelen és sablonos karaktereink olyan dolgokat csinálnak, amiktől a hasamat fogtam a röhögéstől. A 2015-ös Mad Max szintén autós üldözésről szólt az elejétől a végéig, de ott extra elemet tettek bele: póznás emberek, robbanások, motorosok, éjszaka, sziklás helyszín, közelharcok, homokvihar, kisautók, nagyautók, gitáros autó. Az üldözés folyamatosan eszkalálódott. A Rohammentőben végig ugyanaz történik, még a legkevesebb dolgot sem sikerült beletenni, amiben azt látná az ember, hogy gondolkoztak volna. A Transformers-filmek borzasztók, de a harci jelenetek még ott is hihetetlen látványosak és összetettek. Itt semmi ilyesmi sincs, csak az Elrabolva 3-ból ismert, "egy másodperc alatt háromszor váltunk kameraállást" operatőri munka. Ha álmos vagy, a film ideális lehet. Meglepni biztos nem fog.