B-kategóriás akció-thriller, melyben Pierce Brosnan alakítja az ENSZ ügynökét, akit egy világhírű Rembrandt-kép ellopása ügyében vetnek be. A film stílusa egyszerű, tempója közepes, atmoszférája a tipikus kilencvenes évekbeli kémfilmes hangulatot idézi, látványban és akcióban inkább rutinszerű, mint izgalmas. A cselekmény sok szállon fut, klisékre és véletlenekre épül, a karakterek felszínesek, noha Brosnan magabiztos, de rutinszerű alakítást nyújt, míg a mellékszereplők kevéssé maradnak emlékezetesek. A forgatókönyv kiszámítható, a rendezés korrekt iparosmunka, eredetiséget nélkülöz, a fordulatokat leginkább az akciójelenetek váltogatják. Objektíven egy középszerű, egyszer nézhető akciófilm, mely nem hoz újat a műfajban, szubjektíven az egész csak a hardcore Brosnan-rajongóknak vagy akciófilmgyűjtőknek ajánlható. Célközönsége a kilencvenes évek kém- és akciófilmjeinek nosztalgikus nézői.
B-kategóriás akció-thriller, melyben Pierce Brosnan alakítja az ENSZ ügynökét, akit egy világhírű Rembrandt-kép ellopása ügyében vetnek be. A film stílusa egyszerű, tempója közepes, atmoszférája a tipikus kilencvenes évekbeli kémfilmes hangulatot idézi, látványban és akcióban inkább rutinszerű, mint izgalmas. A cselekmény sok szállon fut, klisékre és véletlenekre épül, a karakterek felszínesek, noha Brosnan magabiztos, de rutinszerű alakítást nyújt, míg a mellékszereplők kevéssé maradnak emlékezetesek. A forgatókönyv kiszámítható, a rendezés korrekt iparosmunka, eredetiséget nélkülöz, a fordulatokat leginkább az akciójelenetek váltogatják. Objektíven egy középszerű, egyszer nézhető akciófilm, mely nem hoz újat a műfajban, szubjektíven az egész csak a hardcore Brosnan-rajongóknak vagy akciófilmgyűjtőknek ajánlható. Célközönsége a kilencvenes évek kém- és akciófilmjeinek nosztalgikus nézői.