A nyomokban Piroskát tartalmazó vérfarkasos sztori látvány szempontjából még rendben is lenne, azonban az olyan hibák, mint például a méretét változtató piros köpeny, kiherélik az egészet. Ugyanis az ikonikus piros ruha hol csak egy falatnyi kapucnis köpeny, hol pedig egy akkora nagy lepedő, amin kényelmesen hempereghet, félmeztelenül a téli (!) erdőben a főhősnő és szerelme. Középkori falu, de mindenki úgy fest, mintha most jött volna a sarki barber shopból, a körmöstől, pillástól és/vagy kozmetikustól. A párbeszédek laposak, a történet sem valami acélos, a színészi játékkal egyetemben. Nos igen, ez inkább egy tini-horror gótikus stílusban, amely átemel néhány momentumot a Piroska klasszikus meséjéből. Képtelenség komolyan venni, és igazából nem is értem, hogy Gary Oldman mit keresett ebben a produkcióban. Csak erős idegzetűeknek, de nem azért, mert jó horror.
A nyomokban Piroskát tartalmazó vérfarkasos sztori látvány szempontjából még rendben is lenne, azonban az olyan hibák, mint például a méretét változtató piros köpeny, kiherélik az egészet. Ugyanis az ikonikus piros ruha hol csak egy falatnyi kapucnis köpeny, hol pedig egy akkora nagy lepedő, amin kényelmesen hempereghet, félmeztelenül a téli (!) erdőben a főhősnő és szerelme. Középkori falu, de mindenki úgy fest, mintha most jött volna a sarki barber shopból, a körmöstől, pillástól és/vagy kozmetikustól. A párbeszédek laposak, a történet sem valami acélos, a színészi játékkal egyetemben. Nos igen, ez inkább egy tini-horror gótikus stílusban, amely átemel néhány momentumot a Piroska klasszikus meséjéből. Képtelenség komolyan venni, és igazából nem is értem, hogy Gary Oldman mit keresett ebben a produkcióban. Csak erős idegzetűeknek, de nem azért, mert jó horror.