Brad Pitt szerdán kiadta a Le Domaine nevű, nemek nélküli bőrápolási termékcsaládot, és az inspirációt exének Gwyneth Paltrow-nak tulajdonította. A színészről épphogy csak kiderült, hogy szobrászkodik, máris itt ez az újdonság.

"Imádom, amit Gwyneth csinált [a Goop-pal]" - mondta az 58 éves színész a brit Vogue-nak - "Ő még mindig egy igazán kedves barátom, és felépítette ezt a birodalmat. Mindig is megvolt benne ez a tehetség kurátorként, és ez egy csodálatos kreatív kiút volt számára".

Nem ez az első alkalom, hogy Pitt követi Paltrow példáját a bőrápolás terén, hiszen hozzátette, hogy az életmódmágnás - akivel 1994 és 1997 között járt - "valószínűleg az első volt, aki rávette [őt], hogy egyáltalán naponta kétszer megmossa [az] arcát".

Az Oscar-díjas színész szépségápolási rutinja azóta minden bizonnyal sokat fejlődött; a Le Domaine három termékkel, a The Serummal (385 dollár), a The Creammel (320 dollár) és a The Cleaning Emulsionnal (80 dollár) indult.

Érdekes, hogy Pitt új projektjére valójában két korábbi kapcsolata is hatással volt: A Le Domaine formulái a Chateau Miraval szőlőtermésén alapulnak, amelyet Angelina Jolie-val 2008-ban közösen vásárolt francia szőlőbirtokon termesztettek. (Az exek jelenleg egy zűrös jogi csatát vívnak a borászatért.)

Pitt a tudományosan alátámasztott márkát a Perrin családdal, a Château Beaucastel borászokkal együttműködve fejlesztette ki, akikkel a Château Miraval Côtes de Provence Rosé-n is együtt dolgozott.

Ennek megfelelően a Le Domaine termékei a szőlő antioxidáns erejét hasznosítják, és tartalmazzák a GSM10-et, egy olyan exkluzív molekulát, amely a gyümölcs héjának és magjának kombinációját tartalmazza. A márka honlapja szerint a Le Domaine emellett "segíteni szeretne lassítani a bőr öregedésének folyamatát, és nemtől és bőrtípustól függetlenül mindenkinek lehetőséget adni a jó minőségű öregedésre".

Ennek ellenére Pitt megnyugtatta a brit Vogue-ot, hogy "nem akar menekülni [az öregedés] elől", és hozzátette: "Ez egy olyan fogalom, amitől nem tudunk elmenekülni, és szeretném, ha a kultúránk egy kicsit jobban elfogadná, és ilyen kifejezésekkel beszélne róla. Valami, amit [a Le Domaine alapításakor] megvitattunk, az az "anti-ageing" címszó volt. Ez nevetséges... De ami valódi, az a bőr egészséges kezelése."

Bár a Le Domaine januárban tervezi egy negyedik termék - a The Fluid Cream - megjelenését, még nem tudni, hogy Pitt egy nap kibővíti-e a kínálatát egy olyan kiterjedt termékcsaláddal, mint amilyen Paltrowé.