Kiverte a biztositékot a YouTube-ozók körében Az apáca hátborzongató reklámja

Hamarosan a mozikba kerül az év legjobban várt horrorfilmje, Az apáca (premier: szeptember 6.). Nem mindenki rajong azonban a műfajért, főként ha önkéntelenül is az arcába tolják.

A Warner Bros. és a New Line annyira rápörgött ugyanis a filmet övező érdeklődésre, hogy ráadásként egy YouTube reklámot is készített a film promójához, amely többeknél teljesen kiverte a biztosítékot. Íme néhány reakció:

„Gyakorlatilag remegek és könnyezek, csupán az Epihany-t szerettem volna lejátszani, de fogalmam sincs, miért játszotta le nekem a YouTube Az Apáca reklámját hajnali ötkor.”

„Nagyon nincs rendben, hogy ezt a reklámot berakták a videókhoz, teljesen kikészített a bejátszás!”

„Szégyelld magad YouTube, hogy egy ilyen, a semmiből felugró félelmetes reklámot teszel közzé, majdnem szívrohamot kaptam.”

Az alig hat másodperces bejátszás alighanem az utóbbi idők legfélelmetesebb jumpscare-jét tartalmazza, megtekintését csakis erős idegzetűeknek ajánljuk.