Brit romantikus dráma-vígjáték, amely érzékenyen és kreatívan vezet be egy szakítás utáni krízisbe: főhőse, Ben álmatlanságban szenved, és éjszakai műszakban dolgozik egy szupermarketben, ahol az idő megállításának különös képessége segíti belső útját. A film vizuális világa eredeti, a stílus elegánsan játékos, helyenként szürreális, miközben finom humor és melankólia keveredik. A cselekmény lassan hömpölyög, karakterei gyakran szimbolikusak, de a főszereplők (Sean Biggerstaff és Emilia Fox) hitelesek, noha a mellékalakok csak karikatúrák maradnak. A rendezés (Sean Ellis) ötletes, a forgatókönyvet néhol túlzó szépség- és művészeti reflexiók jellemzik, de kellő érzelmi mélységgel. Objektíven nézve a film egyedi hangulata, vizualitása és ötlete emeli ki, szubjektíven viszont kissé túltolt, időnként lapos az önreflexió. Elsősorban művészfilmes, drámai-romantikus alkotásokat kedvelőknek ajánlanám.
Brit romantikus dráma-vígjáték, amely érzékenyen és kreatívan vezet be egy szakítás utáni krízisbe: főhőse, Ben álmatlanságban szenved, és éjszakai műszakban dolgozik egy szupermarketben, ahol az idő megállításának különös képessége segíti belső útját. A film vizuális világa eredeti, a stílus elegánsan játékos, helyenként szürreális, miközben finom humor és melankólia keveredik. A cselekmény lassan hömpölyög, karakterei gyakran szimbolikusak, de a főszereplők (Sean Biggerstaff és Emilia Fox) hitelesek, noha a mellékalakok csak karikatúrák maradnak. A rendezés (Sean Ellis) ötletes, a forgatókönyvet néhol túlzó szépség- és művészeti reflexiók jellemzik, de kellő érzelmi mélységgel. Objektíven nézve a film egyedi hangulata, vizualitása és ötlete emeli ki, szubjektíven viszont kissé túltolt, időnként lapos az önreflexió. Elsősorban művészfilmes, drámai-romantikus alkotásokat kedvelőknek ajánlanám.