Daniel Espinosa a 2012-es Védhetetlennel megvett magának (azt a filmet nagyon odatette), majd 2017-ben megrendezte a Life című sci-fijét, amivel végképp bebizonyította előttem, hogy tehetséges filmes. A chilei származású, de Svédországban élő Espinosa különleges forgatókönyvből dolgozott: az alapsztori ugyanis hihető alapokon nyugszik, szakítva a mostanában jellemző elvont túlzások divatjával. A történet szerint élő organizmust találnak a vörös bolygón, mely kezdetben ártalmatlannak és mikroszkopikusnak tűnik. Az űrhajó laborjában azonban alakot kezd váltani, és egyre nagyobb lesz. A legénység eleinte nem veszi komolyan az átalakulást, de egyik társuk, Roy (Ryan Reynolds) tragédiája után összefognak a lény ellen, aki elszabadul az űrhajón. Innentől a film átvált horrorba, ugyanis sorra látjuk a szereplők halálát. Az Élet egy izgalmas és érdekes sci-fi-horror, remek rendezéssel és az utolsó percig feszült alaptörténettel. Azóta sem nagyon készült a műfajban igazán jó film. Értékelésem Espinosa filmjére: 80%.
Daniel Espinosa a 2012-es Védhetetlennel megvett magának (azt a filmet nagyon odatette), majd 2017-ben megrendezte a Life című sci-fijét, amivel végképp bebizonyította előttem, hogy tehetséges filmes. A chilei származású, de Svédországban élő Espinosa különleges forgatókönyvből dolgozott: az alapsztori ugyanis hihető alapokon nyugszik, szakítva a mostanában jellemző elvont túlzások divatjával. A történet szerint élő organizmust találnak a vörös bolygón, mely kezdetben ártalmatlannak és mikroszkopikusnak tűnik. Az űrhajó laborjában azonban alakot kezd váltani, és egyre nagyobb lesz. A legénység eleinte nem veszi komolyan az átalakulást, de egyik társuk, Roy (Ryan Reynolds) tragédiája után összefognak a lény ellen, aki elszabadul az űrhajón. Innentől a film átvált horrorba, ugyanis sorra látjuk a szereplők halálát. Az Élet egy izgalmas és érdekes sci-fi-horror, remek rendezéssel és az utolsó percig feszült alaptörténettel. Azóta sem nagyon készült a műfajban igazán jó film. Értékelésem Espinosa filmjére: 80%.