Ez a 21. század igazi Taxisofőrje, nem pedig a Joker. Paul Schrader, az eredeti Taxisofőr (illetve a Dühöngő bika és a Krisztus utolsó megkísértése) írója, illetve a szintén zseniális Mishima: A Life in Four Chapters rendezője negyven év távlatából válaszolt korábbi forgatókönyvírói csúcsteljesítményére, aminek témáját (egy magányos kívülálló radikalizálódása) és cselekménybeli struktúráját egy gyönyörű, lassú felvételekkel és depresszív, ambient zenével operáló, modern Bergman-drámában értelmezte újjá, a hit elvesztését, a kapitalizmus sötét oldalát és a sajnálatos módon egyre inkább közeledő klímakatasztrófát állítva a központba.
Ez a 21. század igazi Taxisofőrje, nem pedig a Joker. Paul Schrader, az eredeti Taxisofőr (illetve a Dühöngő bika és a Krisztus utolsó megkísértése) írója, illetve a szintén zseniális Mishima: A Life in Four Chapters rendezője negyven év távlatából válaszolt korábbi forgatókönyvírói csúcsteljesítményére, aminek témáját (egy magányos kívülálló radikalizálódása) és cselekménybeli struktúráját egy gyönyörű, lassú felvételekkel és depresszív, ambient zenével operáló, modern Bergman-drámában értelmezte újjá, a hit elvesztését, a kapitalizmus sötét oldalát és a sajnálatos módon egyre inkább közeledő klímakatasztrófát állítva a központba.