Nem igazán jó, de nem is rossz film, egynek elmegy, igazi “limonádéfilm”. Azért Tarantinótól nem ilyet várnék el, oké, lehet, az tudja értékelni inkább, aki nagyon benne van a 60-as évek hollywoodi világában, de a nagy tömegre ez nem igaz. Akkor mégis miért pakoltak bele olyan sztárokat, mint DiCaprio, Brad Pitt vagy Margot Robbie? DiCaprio egyébként itt is jó volt, Brad Pitt Oscar-díját viszont nem értem. Margot Robbie-t meg kirakatból tehették bele, mivel jó nő. Bár a Ponyvaregénynél és a Jackie Brownnál jobb, viszont egy Django elszabadulhoz vagy Becstelen brigantykhoz képest sehol sincs (saját vélemény). Története tényleg nem nagyon van, és igazán jó párbeszédek sem voltak benne. 6/10-est érdemel így is, mert nem rossz a két nagy színészt együtt látni, meg valahogy le tudott kötni a film a jó történet nélkül is. De elég túlértékelt ezen az oldalon meg IMDb-n is. A 18-as karika (megint) felesleges, ki az, aki manapság nem káromkodik ennyit?
Nem igazán jó, de nem is rossz film, egynek elmegy, igazi “limonádéfilm”. Azért Tarantinótól nem ilyet várnék el, oké, lehet, az tudja értékelni inkább, aki nagyon benne van a 60-as évek hollywoodi világában, de a nagy tömegre ez nem igaz. Akkor mégis miért pakoltak bele olyan sztárokat, mint DiCaprio, Brad Pitt vagy Margot Robbie? DiCaprio egyébként itt is jó volt, Brad Pitt Oscar-díját viszont nem értem. Margot Robbie-t meg kirakatból tehették bele, mivel jó nő. Bár a Ponyvaregénynél és a Jackie Brownnál jobb, viszont egy Django elszabadulhoz vagy Becstelen brigantykhoz képest sehol sincs (saját vélemény). Története tényleg nem nagyon van, és igazán jó párbeszédek sem voltak benne. 6/10-est érdemel így is, mert nem rossz a két nagy színészt együtt látni, meg valahogy le tudott kötni a film a jó történet nélkül is. De elég túlértékelt ezen az oldalon meg IMDb-n is. A 18-as karika (megint) felesleges, ki az, aki manapság nem káromkodik ennyit?