Klasszikus bosszúfilmként indul, ahol Dwayne Johnson kemény, csendes főhőse szabadulása után mindent egy lapra tesz fel bátyja halálának bosszújáért. A film stílusa sötét, komor tónusú, tempója inkonzisztens: az akciójelenetek mellett túl sok teret kapnak mellékszálak, melyek feleslegesen lelassítják a történetet és megbontják az egyszerű, de izgalmas bosszúsztori húzását. A karakterek közül Johnson hatásos, hiteles, Billy Bob Thornton viszont láthatóan fáradtabb, a bérgyilkos figurája pedig túlírtnak, logikátlannak tűnik. A forgatókönyv ugyan próbálja mélyíteni a műfaji sablonokat némi filozófiai tartalommal és csavarral, de ezek nem mindenhol működnek; a rendezés korrekt, de nem hoz újat. Objektíven a film középszerű, fordulatai kiszámíthatók, szubjektíven viszont, ha valaki egy egyszerű, véres, régi vágású akció-thrillerre vágyik, nézze meg egyszer. Főleg Dwayne Johnson és bosszúfilmek kedvelőinek ajánlom.
Klasszikus bosszúfilmként indul, ahol Dwayne Johnson kemény, csendes főhőse szabadulása után mindent egy lapra tesz fel bátyja halálának bosszújáért. A film stílusa sötét, komor tónusú, tempója inkonzisztens: az akciójelenetek mellett túl sok teret kapnak mellékszálak, melyek feleslegesen lelassítják a történetet és megbontják az egyszerű, de izgalmas bosszúsztori húzását. A karakterek közül Johnson hatásos, hiteles, Billy Bob Thornton viszont láthatóan fáradtabb, a bérgyilkos figurája pedig túlírtnak, logikátlannak tűnik. A forgatókönyv ugyan próbálja mélyíteni a műfaji sablonokat némi filozófiai tartalommal és csavarral, de ezek nem mindenhol működnek; a rendezés korrekt, de nem hoz újat. Objektíven a film középszerű, fordulatai kiszámíthatók, szubjektíven viszont, ha valaki egy egyszerű, véres, régi vágású akció-thrillerre vágyik, nézze meg egyszer. Főleg Dwayne Johnson és bosszúfilmek kedvelőinek ajánlom.