Klasszikus romantikus vígjáték, amelyben egy túlzottan gondoskodó anya próbálja irányítani a legfiatalabb lánya szerelmi életét, ami szellemes és helyenként fárasztó helyzeteket eredményez. A film stílusa könnyed, bájos, de gyakran túlzottan harsány, a hangulat változó: hol szerethető, hol idegesítő. A cselekmény kiszámítható, tele romantikus bonyodalmakkal, a karakterek közül főként Daphne (Diane Keaton alakításában) tűnik ki, azonban sokak számára az anyai figura túljátszott, Mandy Moore viszont hozza a romantikus vígjátékok naiv, szerethető hősnőjét. A forgatókönyv sablonos, a rendezés korrekt, de nélkülözi az igazi egyediséget. Objektíven kevés újdonságot kínál, bizonyos klisékben ragad, szubjektíven pedig elsősorban azoknak javaslom, akik a könnyed, érzelmes, romantikus történeteket keresik, főként női nézőknek szól, míg a férfiaknak helyenként túl sok lehet.
Klasszikus romantikus vígjáték, amelyben egy túlzottan gondoskodó anya próbálja irányítani a legfiatalabb lánya szerelmi életét, ami szellemes és helyenként fárasztó helyzeteket eredményez. A film stílusa könnyed, bájos, de gyakran túlzottan harsány, a hangulat változó: hol szerethető, hol idegesítő. A cselekmény kiszámítható, tele romantikus bonyodalmakkal, a karakterek közül főként Daphne (Diane Keaton alakításában) tűnik ki, azonban sokak számára az anyai figura túljátszott, Mandy Moore viszont hozza a romantikus vígjátékok naiv, szerethető hősnőjét. A forgatókönyv sablonos, a rendezés korrekt, de nélkülözi az igazi egyediséget. Objektíven kevés újdonságot kínál, bizonyos klisékben ragad, szubjektíven pedig elsősorban azoknak javaslom, akik a könnyed, érzelmes, romantikus történeteket keresik, főként női nézőknek szól, míg a férfiaknak helyenként túl sok lehet.