Az explicit társadalomkritika és az erős szatirikus poénok értékelhetők (e tekintetben a Ne nézz fel című filmre emlékeztet) egy pontig, aztán eluralkodik benne a kampány... Mark Ruffalo karaktere nyilvánvalóan Trumpot idézi, ami engem meglehetősen zavart. Általában irritáló, amikor egy filmet ennyire átsző az aktuálpolitika ezen szintje, főleg, ha csak az egyik oldal van pellengérre állítva. Számomra egyik jelölt/elnök sem jobb (Nasha meg talán Kamala Harrisre akart utalni?). Kár, mert ez alaposan rongálja az élményt, pedig meg lehetett volna ezt hasonló konkrét utalások nélkül is oldani (vagy legalább, ha egyaránt szúrnak mindkét oldalra, mert van miért...). Ha nincs ez a kínos kampány-vonulat, akár egy kiváló film is lehetett volna (mint a Ne nézz fel, ahol nyilván szintén Trumpra céloznak az elnöknővel, de sokkal árnyaltabban), mert egyébként a többi rendben volt a sztoriban is, és az alakítások, a látvány, a zene, a fényképezés, a rendezés stb. is teljesen jó.
Az explicit társadalomkritika és az erős szatirikus poénok értékelhetők (e tekintetben a Ne nézz fel című filmre emlékeztet) egy pontig, aztán eluralkodik benne a kampány... Mark Ruffalo karaktere nyilvánvalóan Trumpot idézi, ami engem meglehetősen zavart. Általában irritáló, amikor egy filmet ennyire átsző az aktuálpolitika ezen szintje, főleg, ha csak az egyik oldal van pellengérre állítva. Számomra egyik jelölt/elnök sem jobb (Nasha meg talán Kamala Harrisre akart utalni?). Kár, mert ez alaposan rongálja az élményt, pedig meg lehetett volna ezt hasonló konkrét utalások nélkül is oldani (vagy legalább, ha egyaránt szúrnak mindkét oldalra, mert van miért...). Ha nincs ez a kínos kampány-vonulat, akár egy kiváló film is lehetett volna (mint a Ne nézz fel, ahol nyilván szintén Trumpra céloznak az elnöknővel, de sokkal árnyaltabban), mert egyébként a többi rendben volt a sztoriban is, és az alakítások, a látvány, a zene, a fényképezés, a rendezés stb. is teljesen jó.