DiCaprió egyik legjobb filmje. Szerintem inkább érdemelt volna ezért Oscart, mint a Wall street farkasáért vagy a Visszatérőért. Az utóbbi is szerintem inkább szánalom szobrocska volt neki, mert a Visszatérőben nem adja úgy át magát a szerepnek, mint itt. A hős szerelmes, aki nem engedi el a múltat. Nagyon idillikus képet formált magában Gatsby, és ez az idillikus kép vitte a sírba. A legnagyobb csalódás az, hogy itt is, mint majdnem minden filmjében Leo kicsit megzakkan és meghal :( . A könyvet olvasva azt mondhatom, a film jobban megragadja azt a szenvedélyt, és ezáltal inkább azt mondom, Dicaprio jobban megragadja azt a szenvedélyt, amit a könyv írója csak lehelletnyire tudott. Nick Carraway személyében pedig magát az írót véltem felfedezni. A film legidegesítőbb karaktere Daisy, akiben egy csepp erő és egy csepp akarat sincs, aki kiérdemelhetné a legrosszabb anya díjat, és aki a legrosszabb kategóriában még sok mást is kiérdemelhetne. A történet vonal tehát adott, de a látvány nem, és ha a 72-es verzióra gondolok, és összehasonlítom a kettőt, az kismiska ehhez képest, pedig abból is árad a felsőbbrendűség és a pénz szaga. Ebből a filmből meg pláne. Monumentális a film, mindent csak nagyban képzel és mutat be a Pláza hoteltől a Gatsby villáig és a partiig. Amikor a film bevezet először a Gatsby-féle bulik világába, mesél arról, kik fordulnak meg ott. Nonszensz az összetétel, olyan nincs, hogy minden réteg képviselteti magát egy partin. Persze ez fikció, egy film, amiben bármi megtörténhet, és meg is történik. Nagyon látványos, színpompás a film, érdemes megnézni ezt a romantikus filmet, már-már költeményt.
DiCaprió egyik legjobb filmje. Szerintem inkább érdemelt volna ezért Oscart, mint a Wall street farkasáért vagy a Visszatérőért. Az utóbbi is szerintem inkább szánalom szobrocska volt neki, mert a Visszatérőben nem adja úgy át magát a szerepnek, mint itt. A hős szerelmes, aki nem engedi el a múltat. Nagyon idillikus képet formált magában Gatsby, és ez az idillikus kép vitte a sírba. A legnagyobb csalódás az, hogy itt is, mint majdnem minden filmjében Leo kicsit megzakkan és meghal :( . A könyvet olvasva azt mondhatom, a film jobban megragadja azt a szenvedélyt, és ezáltal inkább azt mondom, Dicaprio jobban megragadja azt a szenvedélyt, amit a könyv írója csak lehelletnyire tudott. Nick Carraway személyében pedig magát az írót véltem felfedezni. A film legidegesítőbb karaktere Daisy, akiben egy csepp erő és egy csepp akarat sincs, aki kiérdemelhetné a legrosszabb anya díjat, és aki a legrosszabb kategóriában még sok mást is kiérdemelhetne. A történet vonal tehát adott, de a látvány nem, és ha a 72-es verzióra gondolok, és összehasonlítom a kettőt, az kismiska ehhez képest, pedig abból is árad a felsőbbrendűség és a pénz szaga. Ebből a filmből meg pláne. Monumentális a film, mindent csak nagyban képzel és mutat be a Pláza hoteltől a Gatsby villáig és a partiig. Amikor a film bevezet először a Gatsby-féle bulik világába, mesél arról, kik fordulnak meg ott. Nonszensz az összetétel, olyan nincs, hogy minden réteg képviselteti magát egy partin. Persze ez fikció, egy film, amiben bármi megtörténhet, és meg is történik. Nagyon látványos, színpompás a film, érdemes megnézni ezt a romantikus filmet, már-már költeményt.