Egy ilyen beszédes címtől – mint a „Kill” – nem méhecsketáncot vártam, viszont a film első harmada olyan szirupos, keleti tv-szappanoperaként indul, hogy már azon voltam, hogy inkább keresek mást. Aztán 40 perc körül (!) megjelenik a főcím, a rendező gyorsan felránt 4 gramm speedet, és indul a nézni is fájdalmas késes mészárlás. Komolyan mondom, belefájdultak a belső szerveim azokba a vágásokba, szúrásokba. Kegyetlen erőszakos. (Bár már olyan magasan van az ingerküszöb, hogy lassan csak egy általános akciófilm.)
Ez az indiai The Raid, egy keleti Jean-Claude Van Damme-film, csak amfetaminon.
Külön érdekesség, hogy az ellentábor vesztesége és motivációja is korrektül be van mutatva, ilyet kevés filmben látni. Illetve mindig érdekes nem európai/amerikai filmet látni, ilyenkor mindig hálálkodom, hogy ide születtem.
Egy ilyen beszédes címtől – mint a „Kill” – nem méhecsketáncot vártam, viszont a film első harmada olyan szirupos, keleti tv-szappanoperaként indul, hogy már azon voltam, hogy inkább keresek mást. Aztán 40 perc körül (!) megjelenik a főcím, a rendező gyorsan felránt 4 gramm speedet, és indul a nézni is fájdalmas késes mészárlás. Komolyan mondom, belefájdultak a belső szerveim azokba a vágásokba, szúrásokba. Kegyetlen erőszakos. (Bár már olyan magasan van az ingerküszöb, hogy lassan csak egy általános akciófilm.) Ez az indiai The Raid, egy keleti Jean-Claude Van Damme-film, csak amfetaminon. Külön érdekesség, hogy az ellentábor vesztesége és motivációja is korrektül be van mutatva, ilyet kevés filmben látni. Illetve mindig érdekes nem európai/amerikai filmet látni, ilyenkor mindig hálálkodom, hogy ide születtem.