Egy remek példája annak, hogyan lehet elvesztegetni két órát az életből úgy, hogy közben szenvedsz is. Rettenetes az egész, nem vicces, az akció sem üt annyira, unalmas fos.
Kicsit túlságosan is idealizálja néha a fesztiválvilágot: tényleg jó, hogy bemutatják a backstage kulisszáit, szervezői oldalát is, de olyankor hiányzik, hogy komolyabban reflektáljanak a negatívumokra is (zaj, költségek, túlzsúfoltság, környezetvédelem stb.). Ugyanakkor vizuálisan erős, a zenei narratíva jól húz, és az ikonikus fesztiválnevek simán visszahozzák azt az érzést, hogy “ott akarok lenni”.
Elég kínos az egész. A doksi szenzációhajhász és idegesítő. Az apa egy exhibicionista kretén, az anyuka csak egyszerűen kretén. A fiúk abszolút az apjuk melléktermékei. Kirázott a hideg.
Ez aztán tényleg elborult film, ami vagy bejön, vagy sem. Annyi véres rész volt benne, hogy néha már túlzás volt, és a sztori is hagy maga után kivetnivalót: inkább a város őrült mindennapjait parodizálja. Ám így is sikerült pár baromi vicces pillanatot és extra csavart beletenni. Mondjuk aki vaskos horrorra vágyik, az csalódni fog.
Érdekes, engem lekötött, mindig is szerettem a vadnyugat tematikáját, Wyatt Earp pedig már megérdemelt egy normális produkciót, még ha dokumentumfilm is.
Sajnálatos melléfogás. Felesleges volt sci-fi-ként eladni, mert alig van benne valami tudományos fantasztikus, de ami meg van, az megzavarja a drámát, ami szintén gyengécske lett ebben a produkcióban. Egy abszolút, közepesnek is alig nevezhető, felejthető film. Pedig volt benne potenciál.
Érzékenyen felvett drámai látványosság, amely három különböző szemszögből vizsgálja az eseménysorozatot, és mindegyikből kiderül, hogy mi is történt valójában. Mondhatnánk, hogy ez már túl sokszor eljátszott trükk...de még így is simán hoz újat ez a film.
Szerintem senkinek sem kell különösen részletezni, hogy Nolan mire is képes a filmvásznon. A Tenet után kissé aggódtam, hogy talán kimerült és már semmi jó ötlete nincs. Bár az Oppenheimer nem épp az ötletes filmeknek mondható, de Nolan kétségkívül jól tud a történelmi témákhoz nyúlni, izgalmasan megragandni azokat. Ez a film nemcsak izgalmas, hanem tele van drámával. Teljesen magával ragadott.
Nagyon vártam ezt a filmet, de azt kell, hogy mondjam, hogy egyszerűen nagyobb volt a füstje, mint a lángja. Nem igazán szeretném lepontozni, de nálam ez nem igazán számít egy középszerű filmnek.
Az az érzésem, hogy Bruce Willis direkt szivatja a rajongóit, vagy mi másért vállalna el ilyen és ehhez hasonló alsópolcos tékás filmeket? Ez borzasztó gagyi, valami kell hozzá, hogy le tudjon csúszni, mert könnyen megakad az ember torkán.
Jópofa, szimpatikus film, talán Michael Keaton legszerethetőbb szerepe. Nem mondanám kiemelkedőnek, de jó érzéssel álltam fel utána a tévé elől, és végülis ez a lényeg egy ilyen vígjáték esetében.
Nagy várakozásaim voltak a filmmel kapcsolatban, amit szerencsésen be is bizonyított - bár nem teljesen közel-keleti a produkció, mégis sokkal hitelesebbnek tűnt, mint más amerikai filmek.
60 Mocskos játszma (2025)