Karácsonykor érkezik a mozikba a gyerekbarát Deadpool 2

Hihetően hangzik vagy sem, a Deadpool 2új változatot kap, amely idén december 21-én kerül majd a mozikba – egy amúgy elég sűrű napon -, és ami lehetővé teszi majd, hogy ne csak a felnőttek, hanem a kisebbek is jót mulassanak a nagydumás szuperhős kalandjain.

Az mondjuk kérdés, hogyan lehet a sokak szerint Ryan Reynolds által tökéletesre vitt Deadpool karakterét és történeteit, amelyek bővelkednek a vérben, gyilkolásban és disznó viccekben, illetve elég szabadszájúan teszik mindezt, valahogy belepasszírozni a PG-13-as kategóriába. Egyesek szerint fennáll a veszélye, hogy épp a lényeg veszik majd el a filmből – de abban nem szabad kételkednünk, hogy a profit igen erős motiváló tényező. Márpedig a stúdió valószínűleg mindent elkövet majd, hogy az eleddig több mint 700 millió dolláros bevételt hozó filmről lehúzzon még egy bőrt, és a család nagyobbacska gyermekei is moziban élvezhessék a filmet.

Ez a decemberi premier viszont kicsit átírja a Warner eddigi táncrendjét, és óvatosan arrébb kellett csúsztatniuk pár premiert. Az Alita: A harc angyala premierje erről a dátumról 2019 februárjára tolódik, amikor a X-Men: Sötét Főnixnek kellett volna érkeznie – és ami viszont júniusban kerül majd a mozikba. Ez a dátum pedig a Gambitnek volt fenntartva, de ez a film végül csak 2020 márciusában érkezik. Nem egyszerű az élet.

December 21-én ráadásul számos film kerül majd a mozikba, így nagy lesz a verseny, amiből a Deadpool 2-nek ugyan nem kell győztesen kiverekednie magát, de a stúdió nyilván bízik benne, hogy a karácsonyi szünet tökéletes alkalom lesz a szülőknek, hogy elvigyék végre a Deadpoolra a csemetéket. A konkurens filmek: Aquaman, Űrdongó, Holmes és Watson és a Isten hozott Marwenben. Nem rossz, ugye?

Ettől függetlenül a stúdió döntése teljesen átgondoltnak tűnik, de igen vicces, hogy az első film előtt mindenki azon izgult, hogy a készítők majd nem merik bevállalni a korhatáros filmet – erre igen sok szintet kell lejjebb venni, hogy fiatalkorúaknak is nézhető legyen a film. Reynolds pedig minden bizonnyal visszatér majd egy szórakoztató (és korhatáros!) marketingkampánnyal.