Sydney Sweeney nemrég a Dr. Squatch márkával dolgozott együtt egy limitált kiadású szappan létrehozásán, amelyet "Sydney’s Bathwater Bliss" néven vezettek be. A termék különlegessége, hogy tartalmaz egy cseppet Sweeney fürdővizéből.

A termék 2025. június 6-án került a piacra, és azonnal elkapkodták, ám vegyes reakciókat váltott ki. Míg egyesek kíváncsisággal fogadták a szokatlan koncepciót, másokat zavarba ejtett vagy túlzásnak tartották az ötletet. Néhány hozzászóló kritikát fogalmazott meg az Eufória Emmy-jelölt sztárjával kapcsolatban: „Ez történik, amikor többnyire férfiak csodálnak. Puszta vágy tárgyává silányítanak.”

Sweeney a Wall Street Journalnak nyilatkozott: „Főleg a lányoktól érkeztek kommentek, amit nagyon érdekesnek találtam.”

Sweeney továbbá megemlített azt a terméket is, amelyet Jacob Elordi’s Bathwater néven dobtak piacra 2024 januárjában, a Saltburn című film kapcsán, amelyben szintén szerepelt az Eufória egyik sztárja. A termék nagy sikert aratott, és rengeteg mém készült belőle. Sweeney azonban megjegyezte, hogy szerinte saját termékét sokkal megosztóbban fogadták.

Sweeney (legutóbbi szerepei a cikkünk galériájában) az egész kampányt tudatosan kezelte: „Szerintem fontos, hogy nyomon kövessük az emberek véleményét, mert mindez a közönséggel való beszélgetés része” – nyilatkozta a Wall Street Journalnak.

Nemrég számoltunk be Sweeny másik reklámkampányáról, mely akkora port kavart, hogy Donald Trump is megszólalt az ügy kapcsán, erről ITT olvashatsz bővebben.

További friss hírekért és ajánlókért csak görgess lejjebb!