Amerikai vígjáték, amelyben egy szerencsétlen börtönpszichológus, Willis Embry (Jeff Daniels) véletlenül egy régi maffiapénz nyomára bukkan, miközben magánéleti válsággal küzd. A film stílusa könnyed, helyenként szatirikus hangulatú, de egyben abszurd és túlzó komédia, mely főleg a helyzetkomikumra és bizarr karakterekre épít. A cselekmény fordulatos, de kissé zavaros, szereplői sztereotípiák és harsány figurák (pl. Catherine O'Hara, Chazz Palminteri) – akik mindannyian humoros, bár néhol túljátszott jelenetekkel szórakoztatják a nézőt. A színészi játék korrekt, Jeff Daniels, Catherine O’Hara és a mellékszereplők együtt teremtik meg a könnyed összhangot, ám igazán maradandó alakítás nincs. A forgatókönyv olykor logikátlan, a rendezés (Bill Phillips) rutinszerű, de összességében élvezhető, ha az ember nem vár túl mély vagy eredeti poénokat. Objektíven egy szerény sikerű, de szórakoztató, „egyszer nézős” komédia, szubjektíven nosztalgikus, kedvesen ügyetlen filmélmény; célközönsége a ’90-es évek amerikai vígjátékait kedvelő nézők és azok, akik szeretik a könnyed, alacsony tétű történeteket.
Amerikai vígjáték, amelyben egy szerencsétlen börtönpszichológus, Willis Embry (Jeff Daniels) véletlenül egy régi maffiapénz nyomára bukkan, miközben magánéleti válsággal küzd. A film stílusa könnyed, helyenként szatirikus hangulatú, de egyben abszurd és túlzó komédia, mely főleg a helyzetkomikumra és bizarr karakterekre épít. A cselekmény fordulatos, de kissé zavaros, szereplői sztereotípiák és harsány figurák (pl. Catherine O'Hara, Chazz Palminteri) – akik mindannyian humoros, bár néhol túljátszott jelenetekkel szórakoztatják a nézőt. A színészi játék korrekt, Jeff Daniels, Catherine O’Hara és a mellékszereplők együtt teremtik meg a könnyed összhangot, ám igazán maradandó alakítás nincs. A forgatókönyv olykor logikátlan, a rendezés (Bill Phillips) rutinszerű, de összességében élvezhető, ha az ember nem vár túl mély vagy eredeti poénokat. Objektíven egy szerény sikerű, de szórakoztató, „egyszer nézős” komédia, szubjektíven nosztalgikus, kedvesen ügyetlen filmélmény; célközönsége a ’90-es évek amerikai vígjátékait kedvelő nézők és azok, akik szeretik a könnyed, alacsony tétű történeteket.