A második világháború mindig is hálás téma volt a filmkészítőknek, hiszen méretei minden szempontból adják magukat arra, hogy a legkülönbözőbb történeteket válasszák ki és meséljék el, legyen az ismert hadi esemény feldolgozása, pátoszos küldetés mozi a bajtársiasságról, vagy kiáltvány a háború és az emberi erőszak értelmetlensége ellen. Mindháromra bőven akad példa a filmtörténelem elmúlt hatvan évéből, így kérdés mit lehet még kihozni belőle, amit nem érzünk ismertnek. Nos a Harag az a film, ahol a perspektíva olyan, amivel még nem gyakran, találkozott az ember, az üzenet most is ugyanazt: A háború maga a pokol.
A második világháború mindig is hálás téma volt a filmkészítőknek, hiszen méretei minden szempontból adják magukat arra, hogy a legkülönbözőbb történeteket válasszák ki és meséljék el, legyen az ismert hadi esemény feldolgozása, pátoszos küldetés mozi a bajtársiasságról, vagy kiáltvány a háború és az emberi erőszak értelmetlensége ellen. Mindháromra bőven akad példa a filmtörténelem elmúlt hatvan évéből, így kérdés mit lehet még kihozni belőle, amit nem érzünk ismertnek. Nos a Harag az a film, ahol a perspektíva olyan, amivel még nem gyakran, találkozott az ember, az üzenet most is ugyanazt: A háború maga a pokol.