Az egészből a legcsúcsabb a szaxofonzene és Linda edzése a (város fölött) behavazott háztetőn. Annak idején mindenki nézte, mert nem volt más. Ma már kell egy komoly visszavágyódás, hogy a néző élvezze. Kb. a második évadig elviselhető, de legkésőbb a "francia esetnél", amikor kitör egy kávéházi lövöldözés, a komolyan nem vett sorozat komolyan komolytalan lesz. Egyszerűen bohókásból borzasztóvá válik. A 4. évad meg komplett horror, nem csak a félbevágott áldozatok, hanem Görbe Nóra depressziós, életidegenre írt karaktere is. A lángoló kukákkal, égő parkpadokkal ábrázolt Budapest meg külön pecsétes lap a szerzők szegénységi bizonyítványában. Borzalmas! És mit keres az elhízott Emődi melegházasságban a veszprémi művész úrnál!? Iszonytatóan nyomasztó. Az, hogy a megölt rendőrségi IT managert egy teljesen más arcú statiszta játssza hullaként, meg annyira igénytelen, hogy inkább nem is folytatom...
Az egészből a legcsúcsabb a szaxofonzene és Linda edzése a (város fölött) behavazott háztetőn. Annak idején mindenki nézte, mert nem volt más. Ma már kell egy komoly visszavágyódás, hogy a néző élvezze. Kb. a második évadig elviselhető, de legkésőbb a "francia esetnél", amikor kitör egy kávéházi lövöldözés, a komolyan nem vett sorozat komolyan komolytalan lesz. Egyszerűen bohókásból borzasztóvá válik. A 4. évad meg komplett horror, nem csak a félbevágott áldozatok, hanem Görbe Nóra depressziós, életidegenre írt karaktere is. A lángoló kukákkal, égő parkpadokkal ábrázolt Budapest meg külön pecsétes lap a szerzők szegénységi bizonyítványában. Borzalmas! És mit keres az elhízott Emődi melegházasságban a veszprémi művész úrnál!? Iszonytatóan nyomasztó. Az, hogy a megölt rendőrségi IT managert egy teljesen más arcú statiszta játssza hullaként, meg annyira igénytelen, hogy inkább nem is folytatom...