Nem gyakran mondom ezt thrillerről, de ez egy igazi gyöngyszem. Már az első percektől fogva beszippant, és nem ereszt, nem a brutalitással, hanem azzal a kíméletlen pszichológiai feszültséggel, ami végigkíséri a képernyőidőt. Anthony Hopkins újfent bebizonyítja, miért nem lehet kiszeretni ebből az emberből; szerepe egyszerre mélyen emberi és hátborzongatóan transzcendens. A film nemcsak egy krimi, ez egy morális játszma, egy végső sakkjátszma, ahol nem a bábuk hullanak el, hanem az emberség kérdőjeleződik meg. Colin Farrell szintén meglepően erős alakítást nyújt, karaktere pontosan az a hideg ellentét, amire szükség van. A képi világ, a zene és a vágás egyaránt segítenek megteremteni egy különös, misztikus hangulatot, mintha a valóság és az idő fonalai folyamatosan csúsznának szét. Ez a film nemcsak izgalmas, hanem elgondolkodtató. A végső jelenet pedig… nos, aki látta, tudja, hogy egy darabig nem fog szabadulni tőle.
Nem gyakran mondom ezt thrillerről, de ez egy igazi gyöngyszem. Már az első percektől fogva beszippant, és nem ereszt, nem a brutalitással, hanem azzal a kíméletlen pszichológiai feszültséggel, ami végigkíséri a képernyőidőt. Anthony Hopkins újfent bebizonyítja, miért nem lehet kiszeretni ebből az emberből; szerepe egyszerre mélyen emberi és hátborzongatóan transzcendens. A film nemcsak egy krimi, ez egy morális játszma, egy végső sakkjátszma, ahol nem a bábuk hullanak el, hanem az emberség kérdőjeleződik meg. Colin Farrell szintén meglepően erős alakítást nyújt, karaktere pontosan az a hideg ellentét, amire szükség van. A képi világ, a zene és a vágás egyaránt segítenek megteremteni egy különös, misztikus hangulatot, mintha a valóság és az idő fonalai folyamatosan csúsznának szét. Ez a film nemcsak izgalmas, hanem elgondolkodtató. A végső jelenet pedig… nos, aki látta, tudja, hogy egy darabig nem fog szabadulni tőle.