Ryan Reynolds neve egyet jelent az utóbbi években az őrült akciókkal. A Deadpoolban bevált recept, vagyis a látványos fegyverbalett kontra humor itt is remekül működik, és valószínűleg ez az a mozi, amiben a legtöbbet hangzik el, hogy köcsög. Kissé furcsa volt először Samuel L. Jacksont és Salma Hayeket szerelmespárként látni, de épp az ilyen húzásai miatt lóg ki a sorból a produkció - jó értelemben. Jackson karaktere egyszerre vagány, kíméletlen és mégis gyengéd, míg Hayek figurája talán az eddigi tőle legtávolabb álló karakter, mégis kettőjük jelenetei (külön-külön és együtt is) jó néhány humoros percet szereznek, miközben az egész film tocsog a vértől. Gary Oldman kisujjból hozza a szociopata diktátort, Reynolds pedig tulajdonképpen pont olyan őrült, mintha Deadpoolt alakítaná, csak épp nincs jelmezben, és nincsenek szuperképességei. Az akciók kemények, látványosak, erőszakosak, rengeteget káromkodnak, közben pedig repkednek a beszólások. Kitűnő akcióvígjáték, friss, látványos, kőkemény móka.
Ryan Reynolds neve egyet jelent az utóbbi években az őrült akciókkal. A Deadpoolban bevált recept, vagyis a látványos fegyverbalett kontra humor itt is remekül működik, és valószínűleg ez az a mozi, amiben a legtöbbet hangzik el, hogy köcsög. Kissé furcsa volt először Samuel L. Jacksont és Salma Hayeket szerelmespárként látni, de épp az ilyen húzásai miatt lóg ki a sorból a produkció - jó értelemben. Jackson karaktere egyszerre vagány, kíméletlen és mégis gyengéd, míg Hayek figurája talán az eddigi tőle legtávolabb álló karakter, mégis kettőjük jelenetei (külön-külön és együtt is) jó néhány humoros percet szereznek, miközben az egész film tocsog a vértől. Gary Oldman kisujjból hozza a szociopata diktátort, Reynolds pedig tulajdonképpen pont olyan őrült, mintha Deadpoolt alakítaná, csak épp nincs jelmezben, és nincsenek szuperképességei. Az akciók kemények, látványosak, erőszakosak, rengeteget káromkodnak, közben pedig repkednek a beszólások. Kitűnő akcióvígjáték, friss, látványos, kőkemény móka.