Edgar Wright a hangulatteremtés mestere, ezt ismét bizonyította számomra. Elképesztő képi világgal és csodálatos zenékkel elérte, hogy akárcsak Ellie, én magam is a 60-as évek Londonjába kerültem. A 2017-es Baby Driver után azt hiszem, hogy ismét egy Wright-film teszi le az asztalra az év filmes soundtrackjét. Maga a történet sem rossz (bár inkább Sandie szála tetszett, mint a modern londoni vonal), de az igazi ereje a stílusban van. Aki pedig horrorra számít, annak csalódnia kell. Még ha vannak is horrorelemek a filmben, ez inkább egy misztikus thriller.
Edgar Wright a hangulatteremtés mestere, ezt ismét bizonyította számomra. Elképesztő képi világgal és csodálatos zenékkel elérte, hogy akárcsak Ellie, én magam is a 60-as évek Londonjába kerültem. A 2017-es Baby Driver után azt hiszem, hogy ismét egy Wright-film teszi le az asztalra az év filmes soundtrackjét. Maga a történet sem rossz (bár inkább Sandie szála tetszett, mint a modern londoni vonal), de az igazi ereje a stílusban van. Aki pedig horrorra számít, annak csalódnia kell. Még ha vannak is horrorelemek a filmben, ez inkább egy misztikus thriller.