Meglepően jó kis sorozat, jellegzetesen olasz, európai stílusban.
A thriller mellé odatenném a dráma és krimi műfajt is, sőt, inkább azokat.
A vörös ajtó (La porta rossa) legfőbb erénye a filozofikus elgondolkodtatás: miért titkolunk annyi dolgot, miért utálkozunk vagy szeretünk, s miért nem tudunk változtatni, ha rossz nekünk.
Érdekes a főszereplő nyomozó, Leo látáspontja, az eltávozott lélek belelát mások gondolataiba, életébe. Vajon mi is meglepődnénk családtagjainkon, munkatársainkon, ha egyszerre csak mindent tudnánk róluk?
Meglepően jó kis sorozat, jellegzetesen olasz, európai stílusban. A thriller mellé odatenném a dráma és krimi műfajt is, sőt, inkább azokat. A vörös ajtó (La porta rossa) legfőbb erénye a filozofikus elgondolkodtatás: miért titkolunk annyi dolgot, miért utálkozunk vagy szeretünk, s miért nem tudunk változtatni, ha rossz nekünk. Érdekes a főszereplő nyomozó, Leo látáspontja, az eltávozott lélek belelát mások gondolataiba, életébe. Vajon mi is meglepődnénk családtagjainkon, munkatársainkon, ha egyszerre csak mindent tudnánk róluk?