Amerikai horrorfilm, amely Stephen King novellája alapján készült, és John Porter pszichiáter visszatérését követi szülővárosába, ahol sötét múltja és természetfeletti erők elevenednek meg. A film stílusa sötét, de nem túl eredeti, atmoszférája inkább szürke, a horror elemek közhelyesek, és a feszültség inkább visszafogott, mint félelmetes. A cselekmény jól indul, de hamar sablonossá válik, a karakterek – bár olyan nevek, mint Michael Gross vagy a fiatal Hilary Swank is feltűnnek – nehezen szerethetőek és kissé papírmasé figurák maradnak. A színészi játék középszerű, a főszereplő korrekt, de semmi kiemelkedő, a mellékszereplők inkább rutinszerűek. A forgatókönyv kevés fordulatot rejt, a rendezés (Adam Grossman) biztonsági játékot játszik, nem kínál komolyabb műfaji újítást vagy izgalmat. Objektíven nézve egy felejthető, tipikus 90-es évekbeli tévéhorror, szubjektíven csak a műfaj elkötelezett rajongóinak tudom ajánlani, akik nem bánják a kliséket, és értékelik az egyszer nézős, könnyed borzongást.
Amerikai horrorfilm, amely Stephen King novellája alapján készült, és John Porter pszichiáter visszatérését követi szülővárosába, ahol sötét múltja és természetfeletti erők elevenednek meg. A film stílusa sötét, de nem túl eredeti, atmoszférája inkább szürke, a horror elemek közhelyesek, és a feszültség inkább visszafogott, mint félelmetes. A cselekmény jól indul, de hamar sablonossá válik, a karakterek – bár olyan nevek, mint Michael Gross vagy a fiatal Hilary Swank is feltűnnek – nehezen szerethetőek és kissé papírmasé figurák maradnak. A színészi játék középszerű, a főszereplő korrekt, de semmi kiemelkedő, a mellékszereplők inkább rutinszerűek. A forgatókönyv kevés fordulatot rejt, a rendezés (Adam Grossman) biztonsági játékot játszik, nem kínál komolyabb műfaji újítást vagy izgalmat. Objektíven nézve egy felejthető, tipikus 90-es évekbeli tévéhorror, szubjektíven csak a műfaj elkötelezett rajongóinak tudom ajánlani, akik nem bánják a kliséket, és értékelik az egyszer nézős, könnyed borzongást.