Gyöngyössy Bence rendezésében az 1943-as klasszikus magyar komédia modern feldolgozása, amelyben Rudolf Péter, Bajor Imre és Oroszlán Szonja főszereplésével egy féltékenységből induló, álruhába bújós, félreértésekkel teli szerelmi versengés bontakozik ki. A film stílusa próbálja megidézni a régi bohózat hangulatát, de sokszor elavultnak, kínosnak és túlzottan erőltetettnek hat; a cselekmény ugyan pörgős és tipikus vígjátéki helyzeteket kínál, ám a karakterek laposabbak, mint az eredetiben. A színészi játék vegyes: Rudolf Péter profi, Bajor Imre hozza az elvárt színvonalat, de Oroszlán Szonja és néhány mellékszereplő kevésbé meggyőző. A forgatókönyv hajlamos a sablonosságra és nehezen tud újat mondani, a rendezés főleg a nosztalgiára épít. Objektíven középszerű, sok kritikus szerint felesleges remake, szubjektíven nosztalgiázásra vagy könnyed kikapcsolódásra alkalmas lehet, főként azoknak, akik szeretik a magyar vígjátékokat, vagy kíváncsiak a klasszikus történet modern változatára.
Gyöngyössy Bence rendezésében az 1943-as klasszikus magyar komédia modern feldolgozása, amelyben Rudolf Péter, Bajor Imre és Oroszlán Szonja főszereplésével egy féltékenységből induló, álruhába bújós, félreértésekkel teli szerelmi versengés bontakozik ki. A film stílusa próbálja megidézni a régi bohózat hangulatát, de sokszor elavultnak, kínosnak és túlzottan erőltetettnek hat; a cselekmény ugyan pörgős és tipikus vígjátéki helyzeteket kínál, ám a karakterek laposabbak, mint az eredetiben. A színészi játék vegyes: Rudolf Péter profi, Bajor Imre hozza az elvárt színvonalat, de Oroszlán Szonja és néhány mellékszereplő kevésbé meggyőző. A forgatókönyv hajlamos a sablonosságra és nehezen tud újat mondani, a rendezés főleg a nosztalgiára épít. Objektíven középszerű, sok kritikus szerint felesleges remake, szubjektíven nosztalgiázásra vagy könnyed kikapcsolódásra alkalmas lehet, főként azoknak, akik szeretik a magyar vígjátékokat, vagy kíváncsiak a klasszikus történet modern változatára.