Tipikus női film, noha férfi rendezte (Martin Brest,) mégis főleg a női szívekhez és a feminin férfiakhoz szól leginkább. A halál megtestesülése egy jóképű, sármos 30-as férfi képében van jelen, ő Joe Black (Brad Pitt). Egy nap eljön az idős Williamhez (Sir Anthony Hopkins), aki még nincs felkészülve a halálra, ahogyan gyönyörű lánya, Susan (Claire Forkani) sem arra, hogy elveszítse édesapját. Kábé ennyi a lényeg, meg némi moralizálás életről, illetve az élet értelméről és a halálról. Bevallom: számomra túl egybites ez az egész, de Clair Forlani szépsége és tehetsége előtt meghajolok. Számomra ebben a filmben ő a meglepetés. Nagyon tetszett a játéka és amikor először láttam ebben a szerepben, figyelni kezdtem filmjeit is. Nagyon nagy kár, hogy igazán nem kapott nagy szerepeket a későbbiekben. Ami az értékelést illeti: a sok érzelmesnek tűnő jelenet és mondanivalónak tűnő üzenet dacára sajnos nálam csak közepes és háromcsillagos dolog. De megértem, hogy a női szívekre miért gyakorol akkora hatást.
Tipikus női film, noha férfi rendezte (Martin Brest,) mégis főleg a női szívekhez és a feminin férfiakhoz szól leginkább. A halál megtestesülése egy jóképű, sármos 30-as férfi képében van jelen, ő Joe Black (Brad Pitt). Egy nap eljön az idős Williamhez (Sir Anthony Hopkins), aki még nincs felkészülve a halálra, ahogyan gyönyörű lánya, Susan (Claire Forkani) sem arra, hogy elveszítse édesapját. Kábé ennyi a lényeg, meg némi moralizálás életről, illetve az élet értelméről és a halálról. Bevallom: számomra túl egybites ez az egész, de Clair Forlani szépsége és tehetsége előtt meghajolok. Számomra ebben a filmben ő a meglepetés. Nagyon tetszett a játéka és amikor először láttam ebben a szerepben, figyelni kezdtem filmjeit is. Nagyon nagy kár, hogy igazán nem kapott nagy szerepeket a későbbiekben. Ami az értékelést illeti: a sok érzelmesnek tűnő jelenet és mondanivalónak tűnő üzenet dacára sajnos nálam csak közepes és háromcsillagos dolog. De megértem, hogy a női szívekre miért gyakorol akkora hatást.