Grandiózus, látványközpontú sci-fi akciófilm, amely folytatja az Autobotok és az Álcák háborúját, a történet ezúttal a holdraszállás mítoszát kapcsolja össze egy titokzatos energiaforrással és világméretű tétű összecsapásokkal. A film stílusa Michael Bayre jellemzően pörgős, robbanásokkal és effekt-orgiával teli, a 3D technika maximálisan kihasználja az akciójeleneteket, ám ezzel olykor túltolja a látványt, háttérbe szorítva a karaktereket és az érzelmi kötődést. Shia LaBeouf ezúttal is hiteles a főhős Sam szerepében, de Rosie Huntington-Whiteley karaktere inkább díszlet, a mellékszereplők (John Malkovich, Patrick Dempsey) furcsa túlzásaik miatt inkább komikusak, mint komolyan vehetők. A forgatókönyv következetesebben építkezik, mint az előző részben, de mély mondanivalóban vagy eredeti ötletekben továbbra is szegényes, a rendezés kifejezetten a vizuális élményre fókuszál. Ajánlható akció- és sci-fi rajongóknak, akik a látványos szórakozást keresik, de mélyebb tartalomra nem vágynak.
Grandiózus, látványközpontú sci-fi akciófilm, amely folytatja az Autobotok és az Álcák háborúját, a történet ezúttal a holdraszállás mítoszát kapcsolja össze egy titokzatos energiaforrással és világméretű tétű összecsapásokkal. A film stílusa Michael Bayre jellemzően pörgős, robbanásokkal és effekt-orgiával teli, a 3D technika maximálisan kihasználja az akciójeleneteket, ám ezzel olykor túltolja a látványt, háttérbe szorítva a karaktereket és az érzelmi kötődést. Shia LaBeouf ezúttal is hiteles a főhős Sam szerepében, de Rosie Huntington-Whiteley karaktere inkább díszlet, a mellékszereplők (John Malkovich, Patrick Dempsey) furcsa túlzásaik miatt inkább komikusak, mint komolyan vehetők. A forgatókönyv következetesebben építkezik, mint az előző részben, de mély mondanivalóban vagy eredeti ötletekben továbbra is szegényes, a rendezés kifejezetten a vizuális élményre fókuszál. Ajánlható akció- és sci-fi rajongóknak, akik a látványos szórakozást keresik, de mélyebb tartalomra nem vágynak.