Hát én nem egészen értem, hogy mi volt itt a terv. Aaron Sorkin írt pár sikeres forgatókönyvet, de rendezőként nálam nem aratott sikert. A színjátszás színházasan hangoskodó, a történetmesélés és a vágás zavaros, és a nézőnek küzdenie kell a figyelme fenntartásáért. A remek Nicole Kidman és Javier Bardem tehetsége nem tud kibontakozni, a történet érdektelen. Legalább J. K. Simmons játéka természetes, nem tudta a rendező sterilizálni úgy, mint Bardemet és Kidmant. Kissé off, de Kidman különben fizikailag remek formában van (kb. 54 éves volt a forgatáskor), a plasztikai sebészének viszont sajnálatos módon túl nagy szabadságot engedélyezett, így kicsit nehéz felismerni. Hát, sajnálatos. Jobban szeretném látni a megszokott arcokat, akiken meglátszik az idő, mint valami simára kifeszített lufiarcú egyenembereket. Mindegy, az ő teste, az ő dolga. A film egy mai szemmel rendkívül béna 1950-es tévés sitcom főszereplőinek magánéletével foglalkozik. Akik akkor nézték, nagyrészt már meghaltak, az a pár 85-105 éves túlélő pedig. aki annak idején nézte, már rég nem mozizik, hanem a rendelőintézetben várja, hogy szólítsa a doktor. Mindenki másnak meg kb. semmit nem mond az egész semmit.
Aaron Sorkin ismét bizonyítja, hogy kiváló forgatókönyvíró, de rendezőként legfeljebb a középszerűség felső határát súrolja. Hollywood töretlen csillogását a televíziózás megjelenése törte meg az 50-es években. Az eleinte másodrendű formátum hamar v... Teljes kritika
Ez a történet annak mond igazán valamit, aki ismerte ezt az ötvenes években forgatott sitcomot, de legalábbis a szereplőket. Ha jól saccolom meg ezen emberek számát Magyarországon, nagyjából nulla, magamat is beleértve. Így csak egy túlírt zagyvaságk... Több
Jó film, bár kicsit jobban is megírhatták volna. Helyenként nagyon lassan csordogál és néha kaotikussá válik. A színészek munkája külön dícséretet érdemel.